Αποστολή με 20 στα Γιάννενα

Η προετοιμασία του Άρη για το παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα στο ντεμπούτο του Σούλη Παπαδόπουλου ολοκληρώθηκε με προπόνηση στο "Δασυγένειο".
Keywords
Τυχαία Θέματα