"Οι παίκτες ζητάνε single-player παιχνίδια αλλά δεν τα αγοράζουν"

Μία ακόμα άποψη προστίθεται στην όλη συζήτηση που έχει ξεκινήσει τον τελευταίο καιρό για τη βιωσιμότητα των γραμμικών single-player παιχνιδιών. Αυτή τη φορά μιλάμε για την Amy Hennig, αρχιdeveloper των Uncharted 1-3 και του παιχνιδιού Star Wars της Visceral που ακυρώθηκε πρόσφατα. Σύμφωνα με την Amy Hennig, το κόστος ανάπτυξης γραμμικών single-player παιχνιδιών αυξάνεται όλο και περισσότερο, αλλά όχι και οι πωλήσεις τους. Η Hennig θεωρεί ότι οι παίκτες ναι μεν ζητάνε τέτοια παιχνίδια και διαμαρτύρονται όταν ακυρώνονται, αλλά δεν τα αγοράζουν απαραίτητα και συχνά κάθονται και τα βλέπουν να παίζονται σε βίντεο στο ίντερνετ. Εσείς τί λέτε για το θέμα;

Game20.gr, το Άσυλο των gamers

Keywords
Τυχαία Θέματα