Η χαμένη ευκαιρία του Dark Souls στο PC

Πριν μερικές μέρες ρίξαμε μια ματιά σε ένα από τα καλύτερα φετινά PC games, το Sleeping Dogs. Ας τσεκάρουμε λοιπόν και το χειρότερο console port της χρονιάς, που δεν είναι άλλο από το Dark Souls: Prepare To Die Edition. Δυστυχώς το Dark Souls στο PC είναι μια “αρπαχτή” και τίποτα περισσότερο. Και κακά τα ψέματα, ακόμα κι αν ένας developer δεν είναι εξοικειωμένος με το PC, αλίμονο αν δεν μπορεί να αφαιρέσει “κονσολίστικα” χαρακτηριστικά

όπως κλειδωμένο frame rate και ανάλυση. Κι αν νομίζετε ότι η From Software μπόρεσε να κατασκευάσει ένα παιχνίδι από το μηδέν (που διαθέτει εκατομμύρια γραμμές κώδικα) και δεν μπορούσε να βρει τον “μηχανισμό” που κλειδώνει την ανάλυση, τότε είστε γελασμένοι.

Ας αρχίσω όμως με τα καλά νέα. Το Dark Souls PC δεν είναι απαιτητικό παιχνίδι. Για τη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε ένας Q9650 στα 4.2Ghz με 4GB RAM, μια Nvidia GTX 295, οι τελευταίοι GeForce drivers και Windows 7-64Bit. Παρόλο που δεν υπάρχει κάποιο διαθέσιμο SLI profile, ο τίτλος της From Software έτρεχε με κολλημένα 30fps σε 2560

Keywords
Τυχαία Θέματα