Nioh Review

Το Nioh αποτελεί το νέο πόνημα της Team Ninja, δημιουργού της σειράς Ninja Gaiden. Η ομάδα ανέλαβε το Nioh αρκετά χρόνια μετά την αρχική ανακοίνωσή του με σκοπό να φτιάξει ένα παιχνίδι που πατάει στην δοκιμασμένη συνταγή των Souls, αλλά είναι και διανθισμένο με σκηνικά που θυμίζουν Onimusha, σύστημα μάχης που σε ρυθμό φέρνει προς Ninja Gaiden και ποικιλία όπλων και εξοπλισμού που

παραπέμπει σε Diablo! Κι όμως, μιλάμε για έναν δημιουργικό “αχταρμά” που όχι μόνο στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, αλλά καταφέρνει και εξελίσσει ολόκληρο το είδος των action RPG.

Το Nioh σας μεταφέρει πίσω στο 1600, στην εμπόλεμη και αιματοβαμμένη Ιαπωνία και παρουσιάζει αρκετά πραγματικά ιστορικά γεγονότα, τοποθεσίες και πρόσωπα συνδυασμένα με μπόλικη φαντασία, συνθέτοντας ένα μείγμα αρκετά ελκυστικό, κυρίως για όσους αρέσκονται στην ιαπωνική κουλτούρα. Ο πρωταγωνιστής του Nioh είναι ένας δυτικός σαμουράι ονόματι William που φτάνει στην Ιαπωνία με σκοπό να πάρει πίσω τον φύλακα-πνεύμα που του έκλεψε ο Edward Kelley, ο οποίος θέλει να το χρησιμοποιήσει για ζοφερό σκοπό. Τόσο ο William όσο και ο Edward Kelley συμμαχούν με άλλες φατρίες και σαμουράι με σκοπό να ενισχύσουν την κυριαρχία τους και να επιβληθεί ο ένας έναντι του άλλου. Η ιστορία δεν διεκδικεί δάφνες ποιότητας, αλλά καταφέρνει να σας κρατήσει το ενδιαφέρον, αφού έχει σχεδόν τα πάντα: εμφύλιο πόλεμο, προδοσίες της μίας φατρίας ενάντια στην άλλη, αποστολές διάσωσης σαμουράι συμμαχικής φατρίας, ενώ κάπου σε όλα αυτά εμπλέκονται και οι δαίμονες του παιχνιδιού ονόματι yokai, που με τη σειρά τους σπέρνουν τον όλεθρο στα εμπόλεμα κρατίδια.

Σε αντίθεση με τα παιχνίδια Souls, η ιστορία εξελίσσεται κανονικά μέσα από cutscenes, στις οποίες ο ήρωας συνομιλεί και αλληλεπιδρά με άλλους χαρακτήρες και η ροή της είναι σαφέστατα πιο κατανοητή. Το μόνο πρόβλημα εντοπίζεται στο πλήθος των ονομάτων που περνούν μπροστά από την οθόνη σας, τα οποία μάλιστα είναι όλα ιαπωνικά και σίγουρα στην πορεία θα μπερδευτείτε. Ένα ακόμη πράγμα που δυσκολεύει στην παρακολούθηση των cutscenes είναι η απόφαση των δημιουργών να δώσουν αγγλικό voice over στον πρωταγωνιστή και ιαπωνικό voice over σε όλους τους υπόλοιπους χαρακτήρες, με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην μπορείτε να συγκεντρωθείτε απόλυτα στα γραφόμενα επί της οθόνης.

Το σύστημα μάχης είναι βαθύ και εθιστικό.

Το Nioh, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, είναι ένα αμάλγαμα πολλών ιδεών που έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια, με αποκορύφωμα τις ομοιότητες με τη σειρά Souls. Είναι γεγονός ότι το Nioh έχει πάρει πολλά στοιχεία από τα παιχνίδια Souls, χρησιμοποιώντας αλλαγμένες ονομασίες, πχ αντί για bonfires βρίσκετε shrines, αντί για ψυχές μαζεύετε amrita, ενώ οι co-op μηχανισμοί είναι παρόμοιοι, “κλειδώνετε” τους εχθρούς με τον ίδιο τρόπο, πολλές περιβαλλοντικές παγίδες είναι ακριβώς ίδιες κλπ. Αυτό τις πρώτες ώρες αρχικά ξενίζει, αλλά σταδιακά μπαίνοντας περισσότερο στο κόσμο του Nioh, κάνοντας κτήμα το σύστημα μάχης και τις ιδιαιτερότητες του παιχνιδιού, συνειδητοποιείτε ότι παίζετε κάτι εντελώς φρέσκο, με την δική του μοναδική ταυτότητα.

O κόσμος στο Nioh δεν είναι ενιαίος όπως στα Souls. Αντίθετα, ο κεντρικός χάρτης του παιχνιδιού χωρίζεται σε ζώνες, με την κάθε μία να έχει ξεχωριστές βασικές και προαιρετικές αποστολές στις οποίες εκ των προτέρων γνωρίζετε τί αντικείμενα κερδίζετε με το πέρας της κάθε αποστολής. Οι βασικές αποστολές περιέχουν από ένα ή ακόμη και σε ορισμένες περιπτώσεις δύο αφεντικά, τα οποία πρέπει να σκοτώσετε για να τις ολοκληρώσετε. Αντίθετα, στις προαιρετικές αποστολές κινείστε σε ένα συγκεκριμένο και περιορισμένο σημείο του χάρτη της βασικής αποστολής και στόχο έχετε άλλες φορές να βρείτε και να εξολοθρεύσετε κάποιο συγκεκριμένο μίνι αφεντικό, άλλες να αντιμετωπίσετε κύματα μίνι αφεντικών και άλλες να πάτε απευθείας σε μάχη με κάποιο αφεντικό, είτε αυτό είναι αντίπαλος σαμουράι, είτε δαίμονας.

Με την ολοκλήρωση των βασικών αποστολών ξεκλειδώνονται οι twilight αποστολές, οι οποίες προσφέρουν τρομακτική πρόκληση, αλλά και πολλά ανταποδοτικά οφέλη . H αλήθεια είναι ότι το Nioh σας “αναγκάζει” να παίξετε τις προαιρετικές αποστολές, είτε θέλετε είτε όχι, καθώς το προτεινόμενο level για να μπορείτε να αντεπεξέλθετε στις βασικές αποστολές, μεγαλώνει απότομα από την μία αποστολή στην άλλη, οπότε πρέπει να παίξετε τις προαιρετικές αποστολές για να φαρμάρετε levels. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το γεγονός, είναι δεδομένο ότι για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού χρειάζεστε τουλάχιστον 60-70 ώρες. Αν σε αυτό συνυπολογίσετε το έξτρα επίπεδο δυσκολίας που ξεκλειδώνεται για κάθε αποστολή όταν ολοκληρώσετε το παιχνίδι, καθώς και τις twilight αποστολές, εύκολα μπορείτε να ασχοληθείτε για περισσότερες από 100-150 ώρες.

Οι φύλακες-πνεύματα συχνά σας σώζουν από δύσκολες καταστάσεις.

Η λογική της διαίρεσης του κόσμου σε κομμάτια-αποστολές μέσα στο χάρτη δίνει έναν πιο arcade χαρακτήρα στην δομή του παιχνιδιού, γεγονός που φέρνει αρκετά θετικά, αλλά και κάποια αρνητικά στοιχεία. Το θετικό είναι ότι ανταμείβεστε πιο άμεσα και νιώθετε ότι κάνετε μεγαλύτερη πρόοδο με το πέρας κάθε αποστολής, σε σχέση με το να ολοκληρώνατε απλά κάποια περιοχή ενός ενιαίου κόσμου. Μάλιστα έχετε άμεσα ανταποδοτικά οφέλη, αφού κάνετε κτήμα σας τα αντικείμενα που σας προσφέρονται άμεσα με το πέρας της αποστολής. Επίσης είναι εξαιρετικά δύσκολο να χαθείτε, καθώς η έκταση του χάρτη κάθε περιοχής είναι συμπυκνωμένη, ενώ και ένας μίνι χάρτης στο πάνω μέρος την οθόνης σας βοηθάει να αντιληφθείτε πότε είστε κοντά σε μάχη με αφεντικό, σε κάποιο shrine κλπ. Το αρνητικό του μικρού χάρτη κάθε αποστολής είναι ότι μειώνονται δραματικά οι φορές που εντυπωσιάζεστε από το level design, αφού το παιχνίδι αυτοπεριορίζεται σε συγκεκριμένους χώρους. Σίγουρα, υπάρχουν κάποια ευφάνταστα shortcuts που ενώνουν ξεχωριστά σημεία στο χάρτη, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να συγκριθούν με αντίστοιχα shortcuts στα παιχνίδια Souls. Αντίστοιχα και το εικαστικό στα περιβάλλοντα αυτοπεριορίζεται από το ίδιο το σκηνικό του παιχνιδιού, αφού απεικονίζονται ρεαλιστικές τοποθεσίες και όχι απόκοσμα περιβάλλοντα που θα μπορούσαν να έχουν πιο ευφάνταστο σχεδιασμό.

Αντίθετα, τα yokai ξεχωρίζουν με την αλλοπρόσαλλη εμφάνισή τους. Δαίμονες που έχουν εγκλωβιστεί μέσα σε τροχό και βγάζουν φωτιές, ιπτάμενα αρπακτικά και γιγάντιοι εχθροί που μοιάζουν με κύκλωπες κλπ είναι ένα δείγμα από τους δαιμονικούς εχθρούς που αντιμετωπίζετε στο παιχνίδι. Πέρα όμως από τους δαίμονες, πολεμάτε και ανθρώπινους χαρακτήρες όπως σαμουράι, νίντζα κλπ. Οι ανθρώπινοι εχθροί στις πρώτες αποστολές είναι σάκος του μποξ, αλλά καθώς προχωράτε συνειδητοποιείτε ότι οι γρήγορες κινήσεις τους και τα μπλοκαρίσματα στις επιθέσεις σας αποδεικνύονται πιο δύσκολη υπόθεση σε σχέση με τα πιο προβλέψιμα yokai που ακολουθούν πιο συγκεκριμένα μοτίβα κινήσεων. Το μόνο αρνητικό που μπορεί να ειπωθεί για την ποικιλία των εχθρών είναι το γεγονός ότι το 95% των εχθρών αποκαλύπτεται στο πρώτο 25ωρο του παιχνιδιού, με αποτέλεσμα να νιώθετε από κάποια στιγμή και μετά ότι σκοτώνετε συνέχεια τους ίδιους και τους ίδιους.

Απόλυτα ικανοποιητικές είναι και οι μάχες με τα αφεντικά στο τέλος κάθε αποστολής, τα οποία ποικίλουν σε σχεδιασμό και έχουν ξεχωριστά σετ κινήσεων και τρωτά σημεία. Υπάρχουν ιπτάμενα αφεντικά που σας κάνουν επιθέσεις από ψηλά, αφεντικά που βγαίνουν από το νερό και έχουν ευπάθεια στη φωτιά, αφεντικά γιγαντιαία σε μέγεθος ή ακόμη και ανθρώπινα αφεντικά τα οποία προς το τέλος του παιχνιδιού απαιτούν τρομακτική υπομονή και μέθοδο για να τα ρίξετε πριν σας αποτελειώσουν. Το μόνο πρόβλημα εντοπίζεται στην απότομη αυξομείωση της δυσκολίας σε κάποια αφεντικά, στοιχείο που ήταν έντονο και στα Ninja Gaiden. Στη προκειμένη περίπτωση κάποια δύσκολα αφεντικά έχουν τοποθετηθεί σε πιο πρώιμες αποστολές απ’ ότι θα έπρεπε, ενώ άλλα πολύ πιο εύκολα αφεντικά έχουν τοποθετηθεί σε μεταγενέστερες αποστολές, με αποτέλεσμα να τα βγάζετε με μία ή το πολύ δύο προσπάθειες!

To κανόνι κάνει μεγάλη ζημιά και μπορεί να ακινητοποιεί τους εχθρούς.

Η απόλυτη δύναμη του Nioh και το στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει έναντι του ανταγωνισμού, είναι το απίστευτα βαθύ και εθιστικό σύστημα μάχης το οποίο “κουμπώνει” εκπληκτικά με τις ατελείωτες επιλογές που έχετε για να εξελίξετε τον ήρωα, τις ειδικές δυνάμεις του, τα όπλα και τον εξοπλισμό του. Όλες αυτές οι συνισταμένες λειτουργούν οργανικά και σας σπρώχνουν να εξερευνήσετε κάθε σπιθαμή των εκτάσεων κάθε αποστολής για να ανακαλύψετε νέα αντικείμενα και εξοπλισμό που αλλάζουν ριζικά τον τρόπο που κάνετε επιθέσεις. Πρώτα απ’ όλα όσον αφορά το σύστημα μάχης, έχετε στη διάθεσή σας τρεις διαφορετικές στάσεις για να κρατάτε το melee όπλο σας (stances), που αποδίδουν εντελώς διαφορετικά είδη επιθέσεων. Το high stance προκαλεί πολύ ισχυρά χτυπήματα τα οποία όμως καταναλώνουν πολύ ki (η στάθμη της αντοχής του χαρακτήρα σας), ενώ είστε εξαιρετικά ευάλωτοι στις αντεπιθέσεις των εχθρών. Το low stance προσφέρει ένα πλήθος γρήγορων χτυπημάτων που δεν καταναλώνουν πολύ ki και σας επιτρέπει να μπλοκάρετε πιο άμεσα τις επιθέσεις των εχθρών, αλλά δεν προκαλεί μεγάλη ζημιά. Το mid stance αποτελεί την μέση οδό, προσφέροντας σετ κινήσεων που προκαλούν ικανοποιητική ζημιά χωρίς να καταναλώνετε τρομερές δόσεις ki. Οι αλλαγές στα stances των επιθέσεών σας ιδιαίτερα στις μάχες με τα αφεντικά είναι βαρύνουσας σημασίας και προσφέρουν απίστευτα στον τομέα της μάχης, ιδιαίτερα αν έχετε ξεκλειδώσει ιδιότητες που προκαλούν αναπλήρωση του ki σας όταν πραγματοποιείτε επιθέσεις με διαφορετικά stances.

Η σωστή διαχείριση του ki είναι το κλειδί που σας επιτρέπει να ξεπεράσετε δύσκολους εχθρούς, όπως αντίστοιχα στα Souls η μπάρα αντοχής είναι σημαντικότερη ακόμη και από την μπάρα υγείας. Στο Nioh το πράγμα πάει σε άλλο επίπεδο, καθώς από την μία οι δαίμονες παράγουν μία πηγή αέριας ύλης που δεν επιτρέπει την γρήγορη αναπλήρωση του ki σας όταν βρίσκεστε μέσα σε αυτή την πηγή, αλλά από την άλλη μπορείτε πατώντας ακαριαία το R1 αμέσως μετά από κάθε επίθεση στο σωστό timing να ενεργοποιήσετε το ki pulse με το οποίο αναπληρώνετε πολύ πιο γρήγορα το ki σας και μπορείτε να κάνετε νέες επιθέσεις. Σε περίπτωση που καταναλώσετε το ki σας είστε πραγματικά έρμαιο στις επιθέσεις των εχθρών, oι οποίοι με δύο-τρία χτυπήματα σας βγάζουν από την μέση. Το αποτέλεσμα αυτών των μηχανισμών είναι εκθαμβωτικό, καθώς οι μάχες αποκτούν τρομερό ρυθμό που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο σωστό timing τόσο των επιθέσεών σας, όσο και του ki pulse. Μάλιστα πέρα από την διαχείριση του δικού σας ki, σας δίνεται η δυνατότητα να βλέπετε το αντίστοιχο απόθεμα ki των εχθρών, οπότε μπορείτε να καταστρώσετε τις δικές σας στρατηγικές, περιμένοντας πότε ο εχθρός θα καταναλώσει το ki του για να κάνετε τη θανατηφόρα αντεπίθεσή σας, ώστε να μείνει εντελώς ανυπεράσπιστος στις επιθέσεις σας.

Πέρα από melee όπλα, έχετε στην διάθεσή σας και τόξο, κανόνι και καραμπίνα. Aυτά όμως έχουν περιορισμένα πυρομαχικά και η χρήση τους ενδείκνυται κυρίως για να ακινητοποιείτε κάποιον μεγάλο εχθρό αν έχετε συγκεκριμένης ισχύος πυρομαχικά και τον πετύχετε στο κεφάλι ή μπορείτε να σκοτώνετε μικρότερους εχθρούς που βρίσκονται σε σημεία που δεν μπορείτε εύκολα να έχετε πρόσβαση. To απόλυτο όπλο στο Nioh δεν είναι άλλο από τους φύλακες-πνεύματα που συλλέγετε σταδιακά. Μπορείτε να έχετε στην κατοχή σας έναν κάθε φορά και λειτουργούν σαν ζωντανά όπλα για να βγάλετε κάποιον δύσκολο εχθρό ή αφεντικό. Για να χρησιμοποιήσετε τους φύλακες-πνεύματα πρέπει να γεμίσετε μία συγκεκριμένη μπάρα, είτε σκοτώνοντας εχθρούς, είτε χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα αντικείμενα. Η σωστή χρήση των ζωντανών αυτών όπλων τη σωστή στιγμή είναι ένας ακόμη παράγοντας που δίνει βάθος στο παιχνίδι.

Οι μάχες με τα αφεντικά είναι συναρπαστικές.

Η ποικιλία των όπλων, του εξοπλισμού και των αντικειμένων που βρίσκετε στο Nioh είναι τεράστια, σε τέτοιο βαθμό που το παιχνίδι θυμίζει Diablo, αφού ιδιαίτερα οι μεγάλοι εχθροί και τα αφεντικά ρίχνουν μεγάλη ποσότητα loot όταν πεθαίνουν. Μάλιστα, χωρίζονται ανάλογα με την σπανιότητά τους σε χρώματα, όπως λευκό, κίτρινο, γαλάζιο και μοβ, όπως ακριβώς και στο Diablo. Η επιλογή του όπλου και του εξοπλισμού αποδεικνύεται ευχάριστος πονοκέφαλος, καθώς από την μία πρέπει συνεχώς να αλλάζετε όπλα, χρησιμοποιώντας πιο ισχυρά όσο προχωράτε, αλλά από την άλλη πρέπει να έχετε υπόψη και την εξοικείωση με κάθε όπλο, η οποία προσδίδει έξτρα δυνατότητες, αλλά απαιτεί τη χρήση του όπλου για αρκετό χρονικό διάστημα. Αν μάλιστα βάλετε κάτω και τις διαφορετικές ιδιότητες που προσφέρει το κάθε όπλο ξεχωριστά, συνειδητοποιείτε ότι η παραμετροποίηση του εξοπλισμού και των όπλων σας πάει σε άλλα επίπεδα σε σχέση με τα Souls. Μάλιστα στην κεντρική οθόνη του χάρτη μπορείτε να επισκεφτείτε τον blacksmith και μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας όπλα ενώνοντας δύο υπάρχοντα ή να φτιάξετε όπλα και εξοπλισμό χρησιμοποιώντας υλικά που βρίσκετε στις αποστολές κλπ, κάτι που επίσης δίνει ακόμη μεγαλύτερο βάθος.

To βάθος στη παραμετροποίηση δεν σταματάει εδώ, καθώς υπάρχει σύστημα leveling το οποίο θυμίζει τα παιχνίδια Souls. Εξαργυρώνετε amrita (οι αντίστοιχες ψυχές στα Souls) για να προσθέτετε πόντους στα strength, dexterity κλπ, αλλά στο Nioh αλλάζει σημαντικά η φιλοσοφία των επιλογών. Αυτό γιατί κάθε στατιστικό ενώνεται με συγκεκριμένο όπλο, για παράδειγμα το strength προσφέρει οφέλη αν χρησιμοποιείτε τσεκούρια, το skill προσφέρει οφέλη αν χρησιμοποιείτε δύο σπαθιά κλπ. Ανεβάζοντας τα στατιστικά στο magic μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαγεία, η χρήση της οποίας είναι πολύ σημαντική για να καταφέρετε να επιβιώσετε στις μεταγενέστερες αποστολές, αφού μπορείτε να μειώσετε την άμυνα των εχθρών, να τους ρίξετε φωτιά, να buffάρετε τα όπλα σας κλπ. Όσους περισσότερους πόντους μαγείας ανεβάσετε, τόσες περισσότερες ιδιότητες μαγείας μπορείτε να έχετε στην κατοχή σας ταυτόχρονα στην μάχη. Πέρα από το leveling, ξεκλειδώνετε και έξτρα δυνατότητες και κινήσεις ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο επιτίθεστε εξαργυρώνοντας samurai skill points, ή αποκτάτε νέες μαγείες εξαργυρώνοντας onmyo magic skill points. Επίσης, πραγματοποιώντας συγκεκριμένα challenges, πχ σκοτώνοντας ένα πλήθος εχθρών συγκεκριμένου είδους, παίρνετε prestige πόντους που εξαργυρώνονται και σας προσθέτουν περισσότερο ki, περισσότερη ενέργεια κλπ. Με λίγα και απλά λόγια, το Nioh έχει το πιο βαθύ σύστημα μάχης και τις περισσότερες επιλογές παραμετροποίησης που έχουμε δει σε τέτοιο παιχνίδι και πάει το είδος ένα μεγάλο βήμα μπροστά!

Το Nioh είναι κατεξοχήν μοναχική εμπειρία, αλλά όπως και στα Souls, μπορείτε είτε να εισβάλετε στον κόσμο κάποιου άλλου παίκτη για να τον βοηθήσετε να βγάλει κάποιο αφεντικό, είτε να φωνάξετε κάποιον παίκτη για να βοηθήσει εσάς. Για να φωνάξετε κάποιον άλλο παίκτη εξαργυρώνετε ochoco cups, τα οποία είναι περιορισμένα, αλλά μπορείτε να τα αγοράζετε μέσα από τον κεντρικό χάρτη όταν ξεκλειδώσετε έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα που μπορεί να σας τα παρέχει. Πέρα από αγνώστους, μπορείτε να παίξετε και co-op με κάποιον φίλο σας χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο κωδικό, ώστε να μπορείτε να μπείτε στον κόσμο του ή στον δικό σας αντίστοιχα. Η online εμπειρία είναι απροβλημάτιστη, χωρίς καθυστερήσεις στη ροή της μάχης.

Πέρα από δαίμονες, αντιμετωπίζετε και ανθρώπινους εχθρούς όπως σαμουράι, νίντζα κλπ.

Τα γραφικά του Nioh αφήνουν ανάμικτες εντυπώσεις. Από την μία έχουμε καλοσχεδιασμένους χαρακτήρες, με αρκετές λεπτομέρειες και όμορφους εσωτερικούς χώρους με ρεαλιστικούς φωτισμούς. Από την άλλη όμως και ιδιαίτερα σε ανοιχτά επίπεδα υπάρχουν άσχημα textures, draw distance που θυμίζει στην καλύτερη εποχές PS3, έντονο aliasing, ενώ πολλές φορές βλέπετε τμήματα των γραφικών μπροστά στα μάτια σας, θυμίζοντας εποχές PS2. Ίσως να φταίει η μακροχρόνια διαδικασία ανάπτυξης του τίτλου, καθώς διακρίνονται ανομοιομορφίες στα γραφικά ακόμα και ανάμεσα στις αποστολές. Ευτυχώς οι χρόνοι φόρτωσης είναι πολύ μικροί, ιδιαίτερα όταν πεθαίνετε και ξεκινάτε πάλι να παίζετε. Πολύ ενδιαφέρον έχει και η επιλογή που σας δίνεται να παίξετε είτε σε 1080p και 30fps, είτε σε 720p και 60fps. Λόγω της φύσης του παιχνιδιού, συστήνεται ανεπιφύλακτα να παίξετε σε 60 fps και ας έχετε χειρότερη ποιότητα εικόνας. Αρκετά ταιριαστά είναι και τα μουσικά θέματα, τόσο στην εισαγωγική οθόνη, όσο και στις μάχες με τα αφεντικά. Ικανοποιητικές είναι και το voice acting, αν και ο πρωταγωνιστής θα μπορούσε να είναι λιγότερο “ξύλινος”.

Το Nioh δεν έχει ανάγκη να γίνει “χαλίφης στη θέση του χαλίφη” συγκρινόμενο με τα Souls, καθώς διαθέτει τον δικό του μοναδικό χαρακτήρα, εκπληκτικό σύστημα μάχης και επιλογές παραμετροποίησης που ανεβάζουν τα δεδομένα στο είδος του. Αν σας αρέσουν τα Souls και τα Ninja Gaiden ή ακόμη κι αν απλά σας έλκει η ιαπωνική μυθολογία, μην το χάσετε με τίποτα!

Το πιο βαθύ και εθιστικό σύστημα μάχης στην κατηγορία τουΤρομεροί μηχανισμοί εξέλιξης χαρακτήραΆπειρες επιλογές παραμετροποίησης όπλων και εξοπλισμούΠοικιλία εχθρώνΩραίες μάχες με αφεντικάΠολύ περιεχόμενοΜικροί χρόνοι φόρτωσηςΤα γραφικά, κυρίως στα ανοιχτά περιβάλλονταO σχεδιασμός των περιοχών δεν προσφέρει εκπλήξειςΑπότομες αυξομειώσεις της δυσκολίαςΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Team NinjaΕΚΔΟΣΗ:Koei Tecmo, SonyΔΙΑΘΕΣΗ:Sony HellasΕΙΔΟΣ:Action RPGΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayerΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://teamninja-studio.com/nioh/HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:8/2/2017PEGI:18

Game20.gr, το Άσυλο των gamers

Keywords
team, ninja, diablo, rpg, ιαπωνια, william, edward, voice, συγκεκριμένο, twilight, design, σετ, νέα, low, pulse, magic, online, draw, ps3, fps, sony, site, http, τελη κυκλοφοριας, τελος ακινητων, Καλή Χρονιά, φωτια, τελος του κοσμου, τελη κυκλοφοριας 2014, τελη κυκλοφοριας 2015, τελη κυκλοφοριας 2016, εξτρα, βγαινουν, βημα, παιχνιδια, πνευματα, υψος, χρωματα, fps, ps3, rpg, twilight, αμυνα, απιστευτα, απλα, ασυλο, βρειτε, γεγονοτα, γεγονος, γινει, δαιμονες, δαιμονας, δεδομενο, διαστημα, δυναμη, δυνατοτητα, δικη, δομη, δειγμα, ευκολα, υπαρχει, ειπωθει, ενεργεια, εμφάνιση, εξοικειωση, εποχες, επρεπε, εχθρος, εχθροι, ζημια, ζωνες, ζοφερο, ιδιο, ειδος, υπομονη, υποθεση, θετικο, θυμιζει, ιαπωνικη, κυματα, κτημα, λεπτομερειες, λογια, μαγεια, ματια, μυθολογια, μινι, μπορειτε, νερο, νιντζα, ομαδα, παντα, οθονη, πηγη, ποιοτητα, ροη, πονοκεφαλος, σετ, σιγουρα, συγκεκριμένο, συγκεκριμενα, συνεχεια, σειρα, συνταγη, ταυτοτητα, τοξο, τρια, φαντασια, φτανει, φταιει, φορα, ωρες, αφεντικο, δαφνες, design, diablo, draw, edward, ειδη, ειδικες δυναμεις, φυλακες, ηρωας, ιδιαιτερα, λευκο, low, μεινει, magic, μπροστα, ninja, παιχνιδι, player, pulse, studio, site, σκηνικα, σωστο, team, online, θεματα, θετικα, υγειας, υλικα, william, voice, ψυχες
Τυχαία Θέματα
  • Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0