Halo 4 – Το ακριβότερο παιχνίδι στην ιστορία της Microsoft

Η Microsoft επιβεβαίωσε αυτό που όλοι λίγο πολύ υποπτευόμασταν για το Halo 4. Σύμφωνα με το αφεντικό των Microsoft Studios, Phil Spencer, το Halo 4 είναι το ακριβότερο παιχνίδι στην ιστορία της εταιρείας, και μάλιστα

με μεγάλη διαφορά. Kαι πώς να μην είναι, εδώ που τα λέμε, όταν η Microsoft στήνει για χάρη του Halo 4 ένα ολόκληρο στούντιο με ορισμένους από τους κορυφαίους developers στη βιομηχανία. Με την ευκαιρία, τσεκάρετε τους βασικούς designers του Halo 4 για να πάρετε μια γεύση από το ταλέντο που έχει μαζέψει η 343 Industries: Lead Game Designer – Scott Warner (Planescape Torment, Icewind Dale, Full Spectrum Warrior, σειρά Mercenaries), Lead Campaign Designer – Jesse Snyder (δημιουργός του Nazi Zombies mode των CoD, Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty: World at War, κα), Lead Level Designer – Ray Almaden (Far Cry: Instincts, Killzone 2), Lead Infinity Designer – Brad Welch (Mercenaries 2, Destroy All Humans, κα), Lead War Games Designer – Kevin Franklin (SOCOM: Fireteam Bravo 3, σειρά Need for Speed), Lead Spartan Ops Designer – Chris Haluke (Killzone 2 & 3, Turok, Assassin’s Creed), Lead Multiplayer Map Designer – Kynan Pearson (σειρά Metriod Prime). Πιστεύετε ότι το Halo 4 θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις τεράστιες προσδοκίες;

Keywords
Τυχαία Θέματα