Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Πρόγραμμα 12-18 Ιουλίου – Ηρώδειο και Πειραιώς 260

13:14 7/7/2021 - Πηγή: Youfly

Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου συνεχίζεται και εμείς σας παρουσιάζουμε το πρόγραμμα για την εβδομάδα 12-18 Ιουλίου στο Ηρώδειο και στην Πειραιώς 260.

Ηρώδειο και Πειραιώς 260 – Αναλυτικά το πρόγραμμα 

Παύλος Παυλίδης – The Boy

Ωδείο Ηρώδου Αττικού

12 Ιουλίου, 21:00

Ο Παύλος Παυλίδης και ο The Boy, δύο από τους σημαντικότερους εκφραστές της σύγχρονης ανεξάρτητης ελληνικής

μουσικής σκηνής, σ’ ένα ξεχωριστό μουσικό δίπτυχο, έρχονται για πρώτη φορά στο Ηρώδειο για μια διαφορετική μουσική βραδιά.

Ο πειραματισμός πάνω στα τραγούδια του Παύλου Παυλίδη, με μια νέα ομάδα μουσικών, αποκαλύπτει μια ανανεωμένη δυναμική, που μας τον συστήνει εκ νέου, στοχεύοντας σ’ ένα μυσταγωγικό μουσικό αποτέλεσμα. Παράλληλα, ο Παύλος Παυλίδης θα παρουσιάσει για πρώτη φορά, ακυκλοφόρητο υλικό από τον δίσκο που ετοιμάζει, συνδέοντας μουσικά το παρελθόν με το παρόν του Παύλου και των συνοδοιπόρων του στη σκηνή και στη δημιουργία.

Οι σόλο εμφανίσεις του The Boy δεν μπορούν να περιγραφούν με συμβατικούς όρους. Το τελευταίο του άλμπουμ, Αντιλόπη, γράφτηκε και κυκλοφόρησε το 2020, εν μέσω καραντίνας, και για πολλούς αποτελεί το απόλυτο σάουντρακ της δυστοπίας που ζούμε τον τελευταίο χρόνο. Στο Ηρώδειο θα παρουσιάσει ένα πολυσυλλεκτικό setlist, με κομμάτια από ολόκληρη τη δισκογραφία του.

Εισιτήρια ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΝΗ 30€ • ΖΩΝΗ Α΄ 30€ | ΖΩΝΗ Β΄ 25€ | ΖΩΝΗ Γ΄ 25€ • ΑΝΩ ΔΙΑΖΩΜΑ 17/12/10€ • ΦΟΙΤΗΤΙΚO / 65+ / ΚΑΛΛ. ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 10/8€ • ΑΜΕΑ / ΑΝΕΡΓΩΝ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚO ΚΑΛΛ. ΣΧΟΛΩΝ 5€ 

Α’ Μέρος

Ερμηνεία The BoyΗχολήπτης Γιώτης Παρασκευαΐδης

Β’ Μέρος

Μουσικοί Παύλος Παυλίδης φωνή, κιθάρα, Φώτης Σιώτας βιολί, λούπες, Δημήτρης Τσεκούρας μπάσο, Γιώργος Θεοδωρόπουλος πλήκτρα, Θάνος Μιχαηλίδης τύμπαναΕπιμέλεια ήχου Δημήτρης Δημητριάδης Χάρης Κρεμμύδας

Εκτέλεση παραγωγής Inner Ear Records

Λένα Πλάτωνος

Η ελπίδα είναι ένα πράγμα με φτερά.

Nalyssa Green

Ωδείο Ηρώδου Αττικού

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021, 21:00

«Όταν σκέφτηκα να φτιάξω τραγούδια με αγγλικούς στίχους,  ρώτησα τον εαυτό μου “τι θα μελοποιήσω;” και άκουσα μέσα μου “Έμιλυ Ντίκινσον”», λέει η Λένα Πλάτωνος, μία από τις πιο πρωτοποριακές Ελληνίδες συνθέτριες και ερμηνεύτριες. Κάθε νέα εμφάνιση της Πλάτωνος είναι γεγονός. Αυτή τη φορά, η δημιουργός συναντά στον καθρέφτη μια εξίσου ιδιοσυγκρασιακή ποιήτρια, την Έμιλυ Ντίκινσον, μελοποιώντας τα πιο φωτεινά ποιήματά της και μοιράζεται μαζί μας το  φως και την ελπίδα στην παρουσίαση του νέου της άλμπουμ, που δανείζεται τον τίτλο του εμβληματικού στίχου Η ελπίδα είναι ένα πράγμα με φτερά. Τα τραγούδια, στα αγγλικά, ερμηνεύουν η Αθηνά Ρούτση και η Sissi Rada. Θα ακολουθήσουν αγαπημένα τραγούδια από το σύνολο της δισκογραφίας της Πλάτωνος, με τη συμμετοχή του Γιάννη Παλαμίδα.

Η εμφάνιση της Nalyssa Green, μετά από συναυλιακή αποχή ενάμιση χρόνου, συμπληρώνει ιδανικά τη βραδιά. Η αισθαντική ερμηνεύτρια και συνθέτρια μας συνεπαίρνει σ’ ένα εσωτερικό όσο και κοσμικό ταξίδι. Συνθ ποπ, γλυκιά και οικεία, απλή και απαλή, με φωνές, νότες και ρυθμούς που μας καλούν να κλείσουμε τα μάτια και να ενωθούμε κάτω από το φεγγάρι και τον αττικό ουρανό. «Έγραψα και κυκλοφόρησα τον Δεκέμβριο έναν δίσκο εσωστρεφή και φορτισμένο. Έδειχνε ένα μικρό φωτάκι μέσα στο βαθύ μαύρο. Μπορεί να είναι φωτιές εκρήξεων που καταλήγουν σε εκτοξεύσεις πυραύλων ή σε δημιουργία μαύρων τρυπών ή στο επιτυχές άναμμα τσιγάρου. Αφού δεν παρουσιάστηκε ποτέ ζωντανά ως τώρα, ήρθε η στιγμή να κρατήσει το βασικό ρόλο σε τούτο το έργο», λέει η ίδια.

Εισιτήρια ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΝΗ 30€ • ΖΩΝΗ Α΄ 30€ | ΖΩΝΗ Β΄ 25€ | ΖΩΝΗ Γ΄ 25€ • ΑΝΩ ΔΙΑΖΩΜΑ 17/12/10€ • ΦΟΙΤΗΤΙΚO / 65+ / ΚΑΛΛ. ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 10/8€ • ΑΜΕΑ / ΑΝΕΡΓΩΝ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚO ΚΑΛΛ. ΣΧΟΛΩΝ 5€

Α‘ Μέρος

Synth, Theremin, Φωνή Nalyssa GreenΜουσικοί Tsolimon (κιθάρα, μπουζούκι),  Logout (synth, μπάσο),  Χρυσάνθη Τσουκαλά (τύμπανα), Δεσποινίς Τρίχρωμη (synth, φωνή)Ηχολήπτης Γιώτης ΠαρασκευαΐδηςΦωτιστής Άγγελος Παπαδόπουλος

Β’ Μέρος

Σύνθεση – Eρμηνεία – Πλήκτρα Λένα ΠλάτωνοςΤραγούδι Sissi Rada, Αθηνά Ρούτση, Γιάννης ΠαλαμίδαςΕνορχήστρωση Stergios T., Λένα ΠλάτωνοςProgramming – Sound design – Πλήκτρα Stergios T.Μουσικοί Στράτος Σπηλιωτόπουλος (κιθάρα), Tsiko (ντραμς, κρουστά)Ηχοληψία Γιάννης ΠαξεβάνηςΛένα Πλάτωνος Μanagement Παντελής Γκουδής / We Are The Amp

Εκτέλεση παραγωγής Goodheart Productions, Inner Ear Records

Κατερίνα Γιαννοπούλου

Η χρονιά με τα 13 φεγγάρια

Βασισμένο στην ομώνυμη ταινία του Ρ. Β. Φασμπίντερ

Πειραιώς 260 – Χώρος E

14-16 Ιουλίου, 21:00

Η εμβληματική ταινία του Ρ. Β. Φασμπίντερ μεταφέρεται από την Κατερίνα Γιαννοπούλου για πρώτη φορά στο θέατρο για το Φεστιβάλ Αθηνών.

Πρόκειται για τις τελευταίες μέρες της ζωής της Ελβίρα, μιας διεμφυλικής αντι-ηρωίδας που βρέθηκε στο περιθώριο και στην κοινωνική απομόνωση και ήρθε αντιμέτωπη με την απόλυτη μοναξιά. Τώρα περιπλανιέται στους δρόμους μιας αφιλόξενης πόλης, προσπαθώντας να ανασυνθέσει τα κομμάτια της ζωής της. Εγκαταλειμμένη από όλους, επισκέπτεται τόπους και ανθρώπους που τη σημάδεψαν, προσπαθώντας να βρει έναν λόγο για να συνεχίσει να ζει.

Το πλέον προσωπικό έργο του Φασμπίντερ συναντά τις ανοιχτές πληγές του σήμερα, την αναζήτηση για τον απόλυτο έρωτα, την οδύνη της ανθρώπινης ύπαρξης, την έμφυλη βία, τον κοινωνικό αποκλεισμό όσων δεν ταιριάζουν στο κυρίαρχο ετεροκανονικό αφήγημα, την αυτοκτονία ως κοινωνικό φαινόμενο και ως διαμαρτυρία απέναντι στις συνθήκες της ζωής. Μια παράσταση για το δικαίωμα στην αγάπη και την ύπαρξη, σε μια εποχή εξαιρετικά κρίσιμη για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα ζητήματα φύλου.

Κατερίνα Γιαννοπούλου

Η Κατερίνα Γιαννοπούλου γεννήθηκε το 1987 στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Ωδείου Αθηνών. Τον Μάρτιο του 2017 σκηνοθέτησε Το γελοίο σκότος του Wolfram Lotz στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου. Η παράσταση παρουσιάστηκε στη συνέχεια στο Φεστιβάλ Δημητρίων στη Θεσσαλονίκη και στο New Greek Wave στη Βρέμη της Γερμανίας.  Έχει σκηνοθετήσει επίσης τις παραστάσεις Η Πανούκλα του Γρηγόρη Λιακόπουλου στη Θεματική Πλατφόρμα Πειραματικής Σκηνής Εθνικού Θεάτρου (Μάρτιος 2016) και στην Athens Biennale, Holy Beat βασισμένο στο «Ουρλιαχτό» του Allen Ginsberg στο Bios (2016) και Βόυτσεκ του Georg Büchner στο Bios (2014-15). Το 2018 συμμετείχε στο International Forum του Theatertreffen στο Βερολίνο ως υπότροφος του Ινστιτούτου Γκαίτε. Το 2019 εργάστηκε στο Deutsches Schauspielhaus Hamburg με τους σκηνοθέτες Christoph Marthaler και René Pollesch ως υπότροφος του Ινστιτούτου Γκαίτε.

Εισιτήρια: ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΝΗ 15€ • ΖΩΝΗ Α΄ 10€ • ΦΟΙΤΗΤΙΚO / 65+ / ΚΑΛΛ. ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 8€ • ΑΜΕΑ / ΑΝΕΡΓΩΝ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚO ΚΑΛΛ. ΣΧΟΛΩΝ 5€

Μετάφραση Γρηγόρης ΛιακόπουλοςΣκηνοθεσία Κατερίνα ΓιαννοπούλουΔραματουργία Γρηγόρης Λιακόπουλος, Anna-Katharina MüllerΣκηνικά – Κοστούμια Νίκη ΨυχογιούΣχεδιασμός φωτισμών Χριστίνα ΘανάσουλαΕπιμέλεια κίνησης Νάντη Γώγουλου, Κάντυ ΚαρράΜουσική Νεφέλη ΣταματογιαννοπούλουΚάμερα Γιώργος ΚυβερνήτηςΒίντεο Κωστής ΧαραμουντάνηςΒοηθός σκηνοθέτιδας Μαρία ΝικητοπούλουΦωτογραφίες Ελίνα ΓιουνανλήΠαίζουν Γιώργος Βαλαής, Γιώργος Κισσανδράκης, Ρομάννα Λόμπατς, Μάριος Παναγιώτου, Μαρία ΦιλίνηΣυμμετέχουν Τάκης Ζαχαριάδης, Αιμιλία Κεφαλά , Δημήτρης Οικονομίδης, Χριστιάνα ΤόκαΈκτορας Λυγίζος

Σχολείο των Γυναικών του Μολιέρου

Πειραιώς 260 – Χώρος Δ

17-20 Ιουλίου, 21:00

Ένα από τα αριστουργήματα του Μολιέρου, το «Σχολείο των Γυναικών», μια αρχετυπική ιστορία γυναικείας εξέγερσης σε ένα περιτύλιγμα αλλεπάλληλων, ξεκαρδιστικών παρεξηγήσεων, ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Έκτορα Λυγίζου, από τις 17 έως τις 20 Ιουλίου στην Πειραιώς 260 (Χώρος Δ). Από φόβο μην γίνει «κερατάς», ο Αρνόλφος γίνεται δυνάστης! Για τον ίδιο, μια γυναίκα μπορεί να είναι ενάρετη μόνο όταν είναι αδαής και ανόητη. Για να αποκτήσει μια σύζυγο όπως τη φαντάζεται, ο Αρνόλφος μεγαλώνει τη μικρή Αγνή σε απομόνωση, με σκοπό να την παντρευτεί, μόλις εκείνη φτάσει σε ηλικία γάμου. Εν ολίγοις, τα έχει προβλέψει όλα. Όλα;

Το «Σχολείο των Γυναικών» ανέβηκε για πρώτη φορά στο Βασιλικό Θέατρο Palais στις 26 Δεκεμβρίου 1662, εγκαινιάζοντας στο γαλλικό θέατρο το είδος της ψυχολογικής κωμωδίας. Η παράσταση  έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής αλλά και δριμειών αντιδράσεων –γνωστών και ως «κωμικός πόλεμος»-, στις οποίες ο Μολιέρος απάντησε με ένα σύντομο έργο με τίτλο «Κριτική του Σχολείου των Γυναικών», γελοιοποιώντας τους πολέμιούς του και εκθέτοντας τις θεωρητικές του απόψεις για την κωμωδία.

Παρότι το «Σχολείο των Γυναικών» αποτελεί μια φάρσα πιστή στην παράδοση του είδους, απομονώνοντας κανείς τη διαδρομή του κεντρικού ήρωα, αποκαλύπτει άλλα αρχέτυπα, τραγικά. Ο στερεοτυπικός χαρακτήρας του απατημένου συζύγου, αυτός ο καταγέλαστος τύπος, ντύνεται τα άμφια ενός ιερέα της πατριαρχίας που κόβει το αίμα, και βαδίζει στα χνάρια ενός φαρσικού Οιδίποδα που βλέπει τις βεβαιότητές του, μία μία, να γκρεμίζονται. Την ίδια ώρα, ο χαρακτήρας της αθώας Αγνής, ένα –εκ πρώτης όψεως- πρόβατο μεγαλωμένο για σφαγή, μετατρέπεται σε λέαινα μόλις αντιλαμβάνεται την απύθμενη δύναμη που πηγάζει από την ίδια της την αθωότητα. Και αυτή η σπάνιας μορφής σωματική και ιδεολογική βία του δυνάστη της, θα στραφεί εναντίον του με την ένταση ενός εφιάλτη, μέσα, όμως, από τον σπαρταριστά κωμικό θεατρικό λόγο του σπουδαίου Γάλλου συγγραφέα.

Άλλωστε, μπορεί φαινομενικά το «Σχολείο των Γυναικών» να στοχεύει να εκπαιδεύσει τις γυναίκες, να τις κάνει πιστές συζύγους, ποιος, όμως, αποκλείει ότι ο ύστατος σκοπός του δεν είναι να απελευθερώσει (μέσα μας) το σκλαβωμένο θήλυ; Με όχημα την ευρηματική μετάφραση της Χρύσας Προκοπάκη σε ομοιοκατάληκτο δεκαπεντασύλλαβο στίχο, ο Έκτορας Λυγίζος συνεχίζει τον πειραματισμό του στο απαιτητικό είδος της φάρσας, αναδεικνύοντας τη μουσικότητα του έμμετρου λόγου. Ταυτόχρονα, εξερευνά την ερεθιστική αμφισημία της «εκπαίδευσης» με στόχο την «ορθή» επιτέλεση των έμφυλων ρόλων.

Έκτορας Λυγίζος

Έχει σκηνοθετήσει έργα των Αισχύλου, Ευριπίδη, Σαίξπηρ, Μπέκετ, Τσέχοφ, Ίψεν, Βέρντι, Ζαρρύ, Φρέιν, Μπόρετζ και Μάρρεϋ, Κουμεντάκη, Γουόλς, Μινυανά, Μάτεσι, Κλάους, Όουεν, στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, στο Εθνικό Θέατρο, στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στο Φεστιβάλ Αθηνών, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, στο Κ.Θ.Β.Ε., στο θέατρο Αμόρε, στο θέατρο του Νέου Κόσμου, στο θέατρο Χώρα, στο Από Μηχανής, στο Ίδρυμα Κακογιάννη και στο Bios.

Έχει γράψει και σκηνοθετήσει τη μεγάλου μήκους ταινία «Το αγόρι τρώει το φαγητό του πουλιού» (2012)  [συμμετοχή σε πάνω από 50 διεθνή φεστιβάλ, 15 βραβεία και διακρίσεις, βραβείο καλύτερης ταινίας από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου].

Επίσης, έχει γράψει και σκηνοθετήσει τις μικρού μήκους ταινίες «Αγνά Νιάτα» (επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Βενετίας 2004) και «Εσωτερικό σπιτιού με γυναίκα που καθαρίζει μήλα» (Κρατικό βραβείο 2002).

Εισιτήρια: ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΝΗ 25€ • ΖΩΝΗ Α΄ 20€ – ΦΟΙΤΗΤΙΚO / 65+ / ΚΑΛΛ. ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 16€ • ΖΩΝΗ Β΄ 15€ – ΦΟΙΤΗΤΙΚO / 65+ / ΚΑΛΛ. ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 12€ • ΑΜΕΑ / ΑΝΕΡΓΩΝ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚO ΚΑΛΛ. ΣΧΟΛΩΝ 5€

Μετάφραση: Χρύσα ΠροκοπάκηΔιασκευή – Σκηνοθεσία: Έκτορας ΛυγίζοςΣκηνικό: Κλειώ ΜπομπότηΚοστούμια: Άλκηστη ΜάμαληΦωτισμοί: Δημήτρης ΚασιμάτηςΜουσική: The BoyΜακιγιάζ: Ιωάννα ΛυγίζουΗχητικός σχεδιασμός: Brian CoonΦωνητική προετοιμασία: Ευαγγελία ΚαρακατσάνηΒοηθός σκηνοθέτη: Εύα ΒλασσοπούλουΒοηθός σκηνογράφου: Φιλάνθη Μπουγάτσου

Διανομή

Κωνσταντίνος Ζωγράφος (Οράτιος)Ευαγγελία Καρακατσάνη (Κρυζάλντ)Γιάννης Κλίνης (Ζωρζέτ)Σοφία Κόκκαλη (Αγνή)Έκτορας Λυγίζος (Αρνόλφος ή κύριος Ντε λα Σους)Άρης Μπαλής (Αλαίν/Ορόντ)The Boy (Ανρίκ)

Διεύθυνση παραγωγής: Ρένα Ανδρεαδάκη, Ζωή Μουσχή

Παραγωγή: Grasshopper

Γιάννης Παπαδόπουλος

Fourth Stream Music

Πειραιώς 260 – ΚΗΠΟΣ

16-17 Ιουλίου, 21:00

«Το πιο σημαντικό, ίσως, κομμάτι στη ζωή ενός δημιουργού είναι η αναζήτηση της ταυτότητάς του, εκείνων των χαρακτηριστικών του που είναι μοναδικά, ιδιαίτερα, εντελώς προσωπικά. Κατανοώντας και αποδεχόμενος πως στην Τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση, ανακάλυψα πως η ταυτότητα δεν είναι μια a priori συνθήκη. Εξελίσσεται μαζί μας, μεταμορφώνεται και προσαρμόζεται στο πώς αλλάζουμε εμείς οι ίδιοι». Ο Γιάννης Παπαδόπουλος, ένας από τους πλέον ανερχόμενους έλληνες πιανίστες της Jazz, καταφέρνει στο Fourth Stream Music να συνδυάσει τις ετερόκλητες προσωπικές επιρροές του και να δημιουργήσει ένα ξεχωριστό έργο που αντλεί από τον Μπαχ και τον Σοπέν μέχρι τoν Μάιλς Ντέιβις και τους Massive Attack.

Το Fourth Stream Music, το οποίο παρουσιάζεται για δύο βραδιές στην Πειραιώς 260,  είναι ένα έργο για ακουστικό – ηλεκτρικό τζαζ πιάνο τρίο (πιάνο – κίμπορντς, κοντραμπάσο – ηλεκτρικό μπάσο, τύμπανα – ηλεκτρικά τύμπανα) και κλασικό κουαρτέτο εγχόρδων (δύο βιολιά, βιόλα, βιολοντσέλο), ένα ιδιότυπο κράμα κλασικής μουσικής, τζαζ, ποστ ροκ και ελεκτρόνικα. Μια μακροσκελής μουσική σύνθεση, με σαφή επιρροή από το third stream, ένα μουσικό κίνημα φιούζιον τζαζ και κλασικής μουσικής της δεκαετίας του ’60.

Γιάννης Παπαδόπουλος

Ο Γιάννης Παπαδόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1987. Αποφοίτησε από το Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Παλλήνης και υπήρξε μέλος στα μικρά σύνολα της Ορχήστρας Νέων της ΕΡΤ. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, στην κατεύθυνση εκτέλεσης jazz.  Ως υπότροφος του τμήματος έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με σημαντικούς καλλιτέχνες τις διεθνούς Jazz σκηνής, ενώ το 2009 εκπροσώπησε το Ιόνιο Πανεπιστήμιο στο 19ο διεθνές συνέδριο του IASJ (International Association of Schools of Jazz) στη Λουκέρνη. Έχει δώσει πολυάριθμες συναυλίες στην Ελλάδα με καταξιωμένους καλλιτέχνες της Ελληνικής (Τάκη Πατερέλη, Δήμο Δημητριάδη, Γιώργο Φακανά, Βασίλη Ρακόπουλο, Αλέξανδρο Κτιστάκη, κ.α.) και της διεθνούς τζαζ σκηνής (J.D Walter, Manfred Schoof, Jean-Loup Lognon, Tivon Pennicott κ.α.). Είναι ιδρυτικό μέλος του Next Step Quintet με το οποίο έχουν ηχογραφήσει τρία άλμπουμ.

Εισιτήρια: ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ 10€ • ΑΜΕΑ / ΑΝΕΡΓΩΝ 5€

Ερμηνεύουν Γιάννης Παπαδόπουλος πιάνο, κίμπορντς, κιθάρα, Ντίνος Μάνος κοντραμπάσο, ηλεκτρικό μπάσο, Βασίλης Ποδαράς τύμπανα, Μπάμπης Καρασαββίδης βιολί, Γιώργος Κώτσικας βιολί, Μιχάλης Καταχανάς βιόλα, Γιώργος Ταμιωλάκης βιολοντσέλοΕπιμέλεια ήχου Γιώργος Καρυώτης

Δείτε επίσης:

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Όλο το πρόγραμμα της εβδομάδας 5-11 ΙουλίουΜάνος Χατζιδάκις: Ένα κυπαρισσάκι 61 ετών

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

The post Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Πρόγραμμα 12-18 Ιουλίου – Ηρώδειο και Πειραιώς 260 appeared first on Youfly.

Keywords
αθηνα, ηρωδειο, πειραιως, προγραμμα, φεστιβαλ αθηνων, φεστιβαλ, inner ear, nalyssa green, νέα, εισιτήρια, ζωνη, αμεα, εμφάνιση, φως, συμμετοχή, green, ποπ, design, ντραμς, θεατρο, wolfram, θεσσαλονικη, greek, wave, athens, biennale, bios, forum, hamburg, αθωότητα, μετάφραση, jazz, music, ηλεκτρικος, ποστ, ροκ, επιρροή, ΕΡΤ, ελλαδα, κινηση στους δρομους, αξια ανδρεαδακη , Γόνδολες της Βενετίας, ομαδα διας, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, Μιχάλης Κακογιάννης, στρατος, Καλή Χρονιά, wolfram, εθνικη λυρικη σκηνη, μετάφραση, οψεως, δημητριαδης, αμεα, βερολινο, γιωτης, γκαιτε, γυναικα, εθνικη, εθνικο θεατρο, ιδρυμα κακογιαννη, ιονιο πανεπιστημιο, ιονιο, ιψεν, κιθαρα, λυρικη σκηνη, μουσικη, οουεν, ποιηματα, ταινιες, τραγουδια, φως, ωρα, bios, music, αγαπη, αδαης, αρθρο, αθωότητα, αιμα, ανθρωπινα δικαιωματα, βραδια, φαγητο, γεγονος, γινει, γινεται, γρηγορης, δεσποινις, δυναμη, δωσει, υπαρχει, ελπιδα, εβδομαδα, εμιλυ, εργα, εμφάνιση, επιρροή, εποχη, ερχονται, τεχνη, ζαχαριαδης, ζωη, ζωης, ζωνη, ιδια, ιδιο, ειδος, ηλικια, ηρθε η στιγμη, θεατρο χωρα, ιδρυμα, ποστ, κοστουμια, κωμωδια, λυκειο, λιακοπουλος, λυρικη, λογο, μαυρο, ματια, μιχαηλιδης, μικρο, μοναξια, μαρια, νικη, νοτες, ομαδα, οχημα, παρουσιαση, παυλος παυλιδης, παυλιδης, πιστη, πιανο, ποπ, ροκ, ρολο, σαιξπηρ, σεμιναρια, συζυγο, συνεχεια, συμμετοχή, σκηνοθετες, σκηνοθεσια, σοπεν, στεγη γραμματων και τεχνων, ταυτοτητα, τυπος, τρια, τυμπανα, φεγγαρι, φτερα, φωνη, φορα, χατζιδακις, χριστινα, οδυνη, ωδειο, βιολι, athens, green, αγορι, anna, biennale, design, δημητρης, δικαιωμα, δικαιωματα, εκτορας, εμφανισεις, εθνικο, forum, greek, hamburg, χωρα, ιδιαιτερα, inner ear, jazz, κομματι, nalyssa green, παυλος, πληγες, wave, σκηνη, ταξιδι, τρωει, θανος, υλικο, ζωγραφος
Τυχαία Θέματα