Το πειστήριο μιας σχέσης πάθους

16:59 12/6/2017 - Πηγή: efsyn
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ hoyem-siv-acropolis.jpg Ο Sivert Hoyem με την κυκλοφορία του «Live At Acropolis» επισημοποιεί μια σχέση χρόνων 12.06.2017, 16:30 | Ετικέτες: Sivert Hoyem, συναυλίες, δίσκος Συντάκτης: Γιάννης Καψάσκης

Συναυλίες στο Ηρώδειο. Κάτι που θα έπρεπε ίσως να είναι αυτονόητο (ποιος ο σκοπός ενός υπέροχου

ανοιχτού θεάτρου αν όχι οι παραστάσεις, μουσικές και μη;), γίνεται συχνά πυκνά εθνικό ζήτημα. Ναι, το συγκεκριμένο δεν είναι ένα οποιοδήποτε θέατρο και σίγουρα η προστασία του χώρου είναι σαφής προτεραιότητα. Αν μπούμε όμως στο φαύλο κύκλο που περιπλέκεται με τα κίνητρα του κάθε εμπλεκόμενου φορέα, με το τι είδους παραστάσεις και με τι είδους κοινό προξενείται μεγαλύτερη φθορά, αυτό το κείμενο δε θα τελειώσει ποτέ.

Όπως επίσης φαίνονται να μην τελειώνουν ποτέ οι συζητήσεις και αυτό το καλοκαίρι που διανύουμε, αρχικά για τις φήμες ότι σχεδιάζεται μια απρόσμενη εμφάνιση διάσημων αμερικανών ηρώων του alternative rock. Οι οποίες στη συνέχεια επιβεβαιώθηκαν, η συναυλία όντως προγραμματίστηκε στα πλαίσια μιας τηλεοπτικής ταξιδιωτικής εκπομπής και η ίντριγκα συνεχίστηκε με το αν θα βγουν εισιτήρια, αν θα δοθούν μόνο προσκλήσεις σε φορείς, τι τραγούδια θα παιχτούν εκείνο το βράδυ, αν το όλο event συνάδει με την ιστορία του χώρου και ένα σωρό άλλες κουραστικές εικασίες, συζητήσεις και διαφωνίες.

Να μη μιλήσουμε καλύτερα για πράγματα που έχουν όντως συμβεί;

Όλο αυτό το περίπλοκο και δυσεπίλυτο εγχείρημα, ο Sivert Hoyem το έκανε να συμβεί, το φθινόπωρο του 2016. Το σχέδιο ήταν να στηθεί ένα όμορφο event, όπου ο Νορβηγός performer συνοδευόμενος από τη μπάντα του και ένα κουαρτέτο εγχόρδων, θα έδειχνε στο ελληνικό κοινό την ευγνωμοσύνη του που τον έχει στηρίξει τόσο από τη διάλυση των Madrugada και μετά. Το αποτέλεσμα, ήταν κάπως διαφορετικό...

Αυτό που ξεκίνησε να είναι καλοδουλεμένο και ψυχαγωγικό, εξερράγη σε ένα δίωρο συναισθηματισμού, μουσικής μαγείας και αξέχαστης σύνδεσης μεταξύ 5,000 ανθρώπων. Ο Sivert έχει επισκεφτεί τη χώρα μας πολλές φορές και έχει αποδείξει ότι έχει το δικό του, ιδιαίτερο τρόπο να περνάει τη μουσική του στους Έλληνες φίλους του.

Και παρόλο που συνήθως αυτός βρίσκεται σε θέση ισχύος από τη σκηνή, ετούτη τη φορά η μεγαλοπρέπεια του μνημείου που τον περιέβαλλε, μάλλον τον κατάπιε και τον έκανε να χάσει τη δύναμη του. «This place is a bit too much...», εξομολογείται σε κάποια φορτισμένη στιγμή του live και σίγουρα το ένιωσαν όλοι οι παρευρισκόμενοι.

Ο λόγος που μιλώ σε τρίτο πρόσωπο για αυτό, είναι ότι δε βρισκόμουν σε αυτή τη συναυλία. Μπόρεσα να αντιληφθώ όμως την ατμόσφαιρα εκείνης της βραδιάς μέσα από την ηχογράφηση που πολύ πρόσφατα κυκλοφόρησε με τίτλο «Live At Acropolis», από την 314 Records. Σε αυτό το κομμάτι βινυλίου μπορεί κάποιος να ακούσει τα κομμάτια της solo καριέρας του κυρίου Hoyem να ανακατεύονται με αγαπημένα τραγούδια των Madrugada, όμως αυτό που το κάνει ξεχωριστό είναι ότι αποτυπώθηκε το crescendo απόδοσης που χαρακτηρίζει ένα καλό live, εκείνο το χτίσιμο όσο προχωράει η βραδιά, που κάνει το φινάλε την καλύτερη στιγμή της.

Προσωπικά αγαπημένα, τα «Lioness», «Prisoner Of The Road» και φυσικά το «Gorlitzer Park», λίγο πριν τα encores και το κλείσιμο του «Silences» αναγκάσουν το κοινό να χειροκροτήσει για τελευταία φορά και εμένα να σηκωθώ για να φέρω τη βελόνα ξανά στην αρχή...

Takk sir Høyem, kommer tilbake til oss snart...

[ad-slot]

[related-articles]

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οταν ο Sivert Høyem τραγούδησε στο Ηρώδειο Μια ιστορική συναυλία, μια σπουδαία κυκλοφορία Η αντεπίθεση του νέου ελληνικού alternative rock
Keywords
Τυχαία Θέματα