Το Ryse: Son of Rome τρέχει στα 900p για να αποδίδεται καλύτερη εικόνα

11:46 30/9/2013 - Πηγή: ByteMe
Τα ρέστα του έδωσε μέσω του Twitter ο επικεφαλής της Crytek, Τσεβάτ Γέρλι, ο οποίος μίλησε για την «οπισθοχώρηση» της ανάλυσης του Ryse: Son of Rome από τα 1080p στα 900p.Αυτό λοιπόν οφείλεται σε επιλογή της Crytek και όχι σε αδυναμία του Xbox One, αφού
με αυτόν τον τρόπο μειώθηκαν οι ανάγκες των πολυγώνων στα γραφικά και έτσι ο αριθμός τους μπόρεσε να μικρύνει χωρίς να χάνεται η λεπτομέρεια ενώ επιπλέον αυτό άφησε χώρο για καλύτερους φωτισμούς/σκιάσεις και λοιπές τεχνικές προσθήκες.Ο Γιέρλι έφερε το παράδειγμα του μοντέλου του κεντρικού πρωταγωνιστή, Marius, το οποίο από τα αρχικώς «150.000 πολύγωνα με περιορισμούς» τώρα δομείται από «85.000 πολύγωνα χωρίς περιορισμούς με καλύτερεους shader και πολλά ακόμα - είναι πολύ καλύτερο απ' ότι στην Ε3».Μάλιστα ανέβασε και μια εικόνα από το «πριν» (επάνω) και το «μετά» (κάτω) του παιχνιδιού.Ο Γιέρλι τονίζει ότι δεν υπάρχει κανενός είδους υποβιβασμός στον οπτικό τομέα του παιχνιδιού σε σχέση με αυτό που είδαμε στην Ε3 (το οποίο στον Μουστάκη είχε αφήσει την αίσθηση του πιο «εντυπωσιακού πράγματος της έκθεσης») παρά μόνο αναβαθμίσεις, ενώ ακόμη και κατόπιν της μείωσης της ανάλυσης το παιχνίδι χρησιμοποιεί upscale για να προβάλλεται στα 1080p όπου το αποτέλεσματελικάδείχνει καλύτερο από την έκδοση της E3 που έτρεχε όντως στα 1080p.Σε ερώτηση που του έγινε από χρήστη του Twitter, ο Γιέρλι απάντησε ότι ακόμη και στο PS4 η Crytek θα είχε πάρει τις ίδιες ακριβώς αποφάσεις στην περίπτωση του Ryse.
Keywords
Τυχαία Θέματα