Προ-κρίνοντας το Beyond: Two Souls (@PS3)

20:08 11/9/2013 - Πηγή: ByteMe
Λοιπόν που λέτε, θυμάμαι το Heavy Rain για δυο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι το προ τριετίας παιχνίδι της Quantic Dream με είχε πείσει απόλυτα ότι προσπαθούσε να κάνει κάτι καινούργιο, μοναδικό, στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών και κατά μια έννοια να τραβήξει μπροστά, έστω και αν η κατεύθυνση που είχε επιλέξει παραήταν παράλληλη με αυτή του σινεμά. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι αρκετό καιρό μετά τη συγγραφή της παρουσίασης του τίτλου και το πλούσιο «εννιαράκι» που έλαβε, καθώς ο αρχικός εντυπωσιασμός καταλάγιαζε, το Heavy Rain έχασε την «πανοπλία» του αβανγκάρντ που στην αρχή το έκανε απρόσβλητο σε οποιαδήποτε κριτική
Keywords
Τυχαία Θέματα