Η Microsoft παρουσίασε το DirectX 12

23:01 20/3/2014 - Πηγή: ByteMe
Τόσο πολύ ανταγωνισμό σε ένα συνέδριο για δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών δεν θα μπορούσαμε να το φανταστούμε! Μετά το μπράντεφερ μεταξύ Epic και Crytek για το «ποια μηχανή είναι η πιο όμορφη στον κόσμο», η Microsoft σηκώνει το γάντι που πέταξε πριν λίγο καιρό η AMD με το Mantle και ταυτόχρονα κοιτάζει άγρια τη Valve και τον συνδυασμό SteamOS/OpenGL.Η εταιρεία
στο πλαίσιο της GDC παρουσίασε το DirectX 12, το οποίο προσφέρει στους προγραμματιστές πρόσβαση στο υποσύστημα γραφικών σε χαμηλό επίπεδο ξεπερνώντας τον έως τώρα βραχνά του DirectX που κόστιζε σε ιπποδύναμη και απελευθερώνει τη CPU - ακριβώς ό,τι κάνει και η AMD με το Mantle δηλαδή.Η κύρια διαφορά είναι πως, ενώ το Mantle αφορά μόνο στις κάρτες γραφικών της γενιάς CGN της AMD, το δε DirectX 12 σχεδιάζεται για να υποστηρίζει όλες τις κάρτες γραφικών και κυκλώματα γραφικών, όλων των εταιρειών, γενιάς DirectX 11 και μετά. Το DirectX 12 αφορά σε Windows 8 PC και ταμπλέτες και επιπλέον θα γίνει η ντεφάκτο εργαλειοθήκη για το Xbox One, φέρνοντας τη σχεδόν αυτοματοποιημένη συμβατότητα μεταξύ της κονσόλας και των Windows PC.Σύμφωνα με τις Nvidia και Turn 10 οι οποίες μίλησαν για το DirectX 12 (η επίδειξη περιελάμβανε το Forza 5 το οποίο έτρεχε σε PC με κάρτα γραφικών Titan Black), τη στιγμή αυτή η μετάφραση κώδικα από το DX11.X (του Xbox One) στην alpha έκδοση του DX12 σε PC χρειάζεται τέσσερις εργάσιμους μήνες. Καθώς αναπτύσσεται το DX12, κάποια από τα συστατικά της εργαλειοθήκης του Xbox One θα μεταβούν στο PC και κάποια άλλα να μεταβούν από το PC στην κονσόλα.Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις το DirectX 12 θα ξεκινήσει να υποστηρίζεται στα παιχνίδια προς το τέλος του 2015 ενώ σύμφωνα με την Nvidia θα είναι απολύτως συμβατό με κάρτες γραφικών της γενιάς DirectX 11 (σ.σ
Keywords
Τυχαία Θέματα