Δημοφιλέστερες Ειδήσεις
- Αντώνης Κυριακάκης: Η ανάγκη μου να ερευνήσω την Μικρασιατική Εκστρατεία έχει τις ρίζες της στο σήμερα
- Φένια Προβελεγγίου: Ο «Γλάρος» πραγματεύεται ζητήματα που υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν
- Μάριος Κρητικόπουλος, Πάνος Αποστολόπουλος: «Η Μουγγή Καμπάνα» είναι μία αλληγορία του σύγχρονου κόσμου και της ανθρώπινης ύπαρξης
- Μιχάλης Βιρβιδάκης: Γαμώτο μου, όλα σαν ντεζαβού είναι!
iNews στο Facebook
Αντώνης Κυριακάκης: Η ανάγκη μου να ερευνήσω την Μικρασιατική Εκστρατεία έχει τις ρίζες της στο σήμερα
24/04/24 12:39Φένια Προβελεγγίου: Ο «Γλάρος» πραγματεύεται ζητήματα που υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν
24/04/24 16:38Μάριος Κρητικόπουλος, Πάνος Αποστολόπουλος: «Η Μουγγή Καμπάνα» είναι μία αλληγορία του σύγχρονου κόσμου και της ανθρώπινης ύπαρξης
15/04/24 13:24Βάσια Ζορμπαλή: Αρχίσαμε να αναπτύσσουμε το μπ(λ)αλούν στη βάση ενός διαρκώς διαταρασσόμενου συντονισμού
16/04/24 10:00Crystal Thomas: Προσδοκώ να αναπτύξω μια στενή σχέση με το κοινό του Half Note Jazz Club
08/04/24 15:03Ειδήσεις Culturenow
- «Ο Γάμος» του Μάριου Ποντίκα: Ένα έργο – σταθμός του Νεοελληνικού Θεάτρου
- Δημήτρης Σουκαράς: Το ρεσιτάλ για τρεις κιθάρες είναι κάτι που σκέφτοµαι και συνθέτω στο µυαλό µου εδώ και πολύ καιρό
- Αλέκος Βρέτος: Ο οικείος ήχος της Μεσογείου με συνάρπαζε πάντα
- Νάνσυ Σιδέρη: Ποιος μπορεί να πει ότι δεν υπήρξε ο Χακ Φιν ή η Τζέην Έυρ ή ο Χίθκλιφ;
- Ελένη Παργινού: Τη φράση του έργου «ροπή προς το κακό» επιλέξαμε να την βάλουμε στο κέντρο της δραματουργικής μας προσέγγισης
- Ο Αλέξανδρος Κτιστάκης με «Τα Μαύρα» του στο Κύτταρο
- Έφη Ρευματά: Το έργο του Φασμπίντερ «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα Φον Καντ» είναι μια ιστορία εξουσίας και βίας
- Φώτης Σιώτας: Με την μπάντα παίζουμε σχεδόν τρία χρόνια και έχουμε φτιάξει μια γλώσσα δική μας
- Νάνα Παπαδάκη: Ένα ακρωνύμιο για την «Τιμάνδρα» του Θοδωρή Καλλιφατίδη
- ΚΘΒΕ: «Μαρίκα με είπανε – Μαρίκα με βγάλανε» – Έρχεται στη Μονή Λαζαριστών
- Magic de Spell: Ο καλλιτέχνης πρέπει να είναι ο καθρέφτης της αλήθειας του έργου του
- Μάρκος Χαϊδεμένος: Σταδιακά εδραιώνεται μέσα μου η αισθητική μου ταυτότητα
- Λένα Διβάνη: Όλες οι γυναίκες εκπαιδεύονται να στροβιλίζονται γύρω από τους άντρες της ζωής τους
- Σταύρος Λιλικάκης: Η Μαρία Λαϊνά ήταν μια κυρία, ένα παιδί έτοιμο για παιχνίδι και δημιουργία
- Θάλεια Συκιώτη & Μάγδα Τασούλα: Το «Γαϊτανάκι του Πόθου» διακρίνεται για την ειλικρινή απεικόνιση των ανθρώπινων σχέσεων
- Αναστασία Κουμίδου: «Mengele», ονομάζει ο Τριαρίδης το έργο
- Αλκίνοος Δωρής: Ένα μικρό κείμενο για το «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας»
- Αδάμ Τσαρούχης & Μιρέλα Πάχου: Οι αγαπημένες ατάκες τους από τον ελληνικό κινηματογράφο και τα live στο Half Note
- Ρίτα Αντωνοπούλου: Η ιδέα να σμίξουμε στη σκηνή του Σταυρού του Νότου με τον Σταύρο Σιόλα ήταν πολύ – μα πολύ καλή
- Εμμανουήλ Κωνσταντινίδης: Ο «Άτλας» είναι ένα έργο που δίνει έμφαση στην μοναξιά της ανθρώπινης ύπαρξης
- Μια Γέφυρα Μουσικής πάνω από τη Συγγρού vol. 9: H πιανίστρια Ρεμπέκα Ομόρντια φέρνει στην Αθήνα την κλασική αφρικανική μουσική
- Χρήστος Χρηστίδης: Η νοσταλγία στη λογοτεχνία μελώνει τα κείμενα αν δεν περιέχει ανατροπή και διαφορετικότητα
- Μαριτίνα Πάσσαρη: Το Α.Κ.Α. είναι ένας εκρηκτικός μονόλογος ενός εφήβου με πολιτική χροιά
- «Οι ληστές» του Φρήντριχ Σίλλερ στο ΚΘΒΕ
- 8 Μαρτίου: Βιβλία για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
- Άννα Αναστασία Σμέρου: Το «Μυστήριο 107» μέσα από τα μάτια της Περσεφόνης