Μεντιλίμπαρ: Είμαστε πολύ ευτυχισμένοι για τον ευρωπαϊκό τίτλο

O Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ σχολίασε το σπουδαίο κατόρθωμα του Ολυμπιακού με την κατάκτηση του Europa Conference Laugue κατά τις δηλώσεις του μετά την λήξη του αγώνα. Ένα χρόνο μετά την κατάκτηση του Europa League με τη Σεβίλη, ο Βάσκος τεχνικός πήρε δεύτερο σερί ευρωπαϊκό τίτλο κι οδήγησε (και) τον Ολυμπιακό
σε μία ιστορική βραδιά. «Είμαι πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος, αποτελεί τιμή που έκανα όλο αυτό τον κόσμο ευτυχισμένο, νιώθω τεράστια χαρά και ευτυχία που έκανα τον κόσμο να νιώθει έτσι και το αφιερώνω σε αυτούς» τόνισε ο Μεντιλίμπαρ και πρόσθεσε: «Είμαι χαρούμενος που πετύχαμε κάτι που ο σύλλογός μας δεν το είχε ξαναπετύχει ποτέ. Θα το γιορτάσουμε, θα το πανηγυρίσουμε όπως πρέπει και στη συνέχεια θα αρχίσουμε να δουλεύουμε για ό,τι ακολουθεί…» Ο Ισπανός προπονητής της ομάδας τόνισε: «Ναι τελείωσε και τελείωσε καλά. Επιμένω ότι ήταν ένας μαραθώνιος. Αντιμετωπίσαμε δυσκολίες και εμπόδια. Το μόνο που έχω να σχολιάσω είναι ότι άξιζε τον κόπο». Ενώ ο ίδιος αναφέρθηκε και στους επόμενους […]
Keywords
Τυχαία Θέματα
Μεντιλίμπαρ, Είμαστε,mentilibar, eimaste