Ιερώνυμος: Κάθε διάλογος είναι καλός

«Κάθε διάλογος είναι καλός», δήλωσε ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος μετά το πέρας της συνεδρίασης
Keywords
Τυχαία Θέματα