Σαββατιάτικη έξοδος στο Θέατρο Τέχνης για Τσίπρα και Μπαζιάνα, με… μηνύματα συμφιλίωσης

Τρία χρόνια μετά τον Λάκη Λαζόπουλο και το «Γκλόρια», ο Αλέξης Τσίπρας πήρε το βράδυ του Σαββάτου τη σύντροφό του, Περιστέρα Μπαζιάνα, και κατέβηκαν στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης στην οδό Πεσμαζόγλου.

Η επιλογή ήταν κάπως πιο «βαριά» σε σχέση με την κωμωδία του Φιλίπ ντε Σοβερόν «Qu’est-ce qu’on a fait au Bon Dieu?» («Θεέ μου τι σου κάναμε») που είχε

ανεβάσει πριν τρία χρόνια ο τότε φανατικός υμνητής του ΣΥΡΙΖΑ, Λαζόπουλος (δείτε το σχετικό βίντεο εδώ).

Εχουν αλλάξει τα χρόνια άλλωστε. Αλλο το 2015 όταν μετά από αλλεπάλληλες εκλογικές περιπέτειες ο κ. Τσίπρας και η κυρία Μπαζιάνα είχαν ανάγκη από κάτι το ελαφρύ (είχε μεσολαβήσει και η ανατροπή του δημοψηφίσματος που ως γνωστό πάντα προκαλεί στην πρωθυπουργική σύντροφο μια θλίψη) και άλλο τώρα που ο Πρωθυπουργός μπορεί να βλέπει τον εαυτό του ως θεατή-μελετητή των ανθρωπίνων σχέσεων.

Η παράσταση που επέλεξε να παρακολουθήσει το πρωθυπουργικό ζεύγος ήταν «Η Επανένωση της Βόρειας με τη Νότια Κορέα» του Ζοέλ Πομερά ( Joël Pommerat, «La réunification des deux Corées»/ Théâtre Odéon 2013), στο Θέατρο Τέχνης, σε σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη.

Για όσους σπεύσουν να αναζητήσουν γεωπολιτικούς συσχετισμούς, δεν υπάρχουν. Το έργο δεν είναι ούτε για τον Κιμ, ούτε για τον κομμουνιστικό παράδεισο που ενδεχομένως κάποιοι ιδεολογικοί σύντροφοι του κ. Τσίπρα ακόμα να ονειρεύονται.

Μέσα από μικρές ανθρώπινες ιστορίες, το σπονδυλωτό έργο πραγματεύεται τη δύναμη και την αλήθεια της αγάπης. Γιατί ίσως «η αγάπη δεν υπάρχει, είναι μια επινόηση, ένα παιχνίδι του μυαλού, ένα είδος αρρώστιας που μας κάνει να κάνουμε πράγματα τρελά, επικίνδυνα…».

O Αλ. Τσίπρας και η Μπέτυ Μπαζιάνα συγχαίρουν τον Γεράσιμο Γεννατά, και ποζάρουν με τους άλλους συντελεστές της παράστασης. Κάτω αριστερά, στιγμιότυπο από το θεατρικό

Με το έργο του ο Ζοέλ Πομερά θέλει να δείξει ότι πολλές φορές δεν αρκεί η καλή πρόθεση αλλά απαιτείται διαρκής προσπάθεια και παραμερισμός των εγωισμών εκατέρωθεν, όπως δηλ. στην περίπτωση της Βορείου και της Νοτίου Κορέας.

Αν και προφανής ο συμβολισμός της επιλογής του συγκεκριμένου έργου από τον κ. Τσίπρα, εδώ ταιριάζει αυτό που συνηθίζουμε να λέμε σε αντίστοιχες περιπτώσεις: οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα. Ούτε λόγος για αναφορά στα ονόματα προσώπων που έχουν σκοτίσει τελευταία το μυαλό του Πρωθυπουργού (Νίκου Κοτζιά, Πάνου Καμμένου κ.α.).

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση από το Θέατρο Κουν, το πρωθυπουργικό ζεύγος χειροκρότησε με ενθουσιασμό την πολύ πετυχημένη παράσταση η οποία παρουσιάζεται φέτος για 3η συνεχή χρονιά, ενώ συνεχάρη προσωπικά τους ηθοποιούς Νίκο Αλεξίου, Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου, Βίκυ Βολιώτη, Γεράσιμο Γεννατά, Ιωάννα Μαυρέα, Κωνσταντίνα Τάκαλου, Νικόλα Χανακούλα και Φαίη Μινωπέτρου-Κασιμάτη.

Πάντως δεν είναι καθόλου ασυνήθιστη η επιλογή του κ. Τσίπρα να πάει θέατρο. Το 2015 όταν η χώρα βίωσε τις γνωστές περιπέτειες, είχε μετρηθεί ότι μέσα σε 10 μήνες ο κ. Τσίπρας είχε παρακολουθήσει επτά παραστάσεις.

The post Σαββατιάτικη έξοδος στο Θέατρο Τέχνης για Τσίπρα και Μπαζιάνα, με… μηνύματα συμφιλίωσης appeared first on Protagon.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα