"Θα παλέψουμε δίχως άγχος"

Του Θωμά Αυγέρη 22/10/2011 (18:59) Το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό θα βρει τον Άρη ναέχει μία από τις δυσκολότερες αποστολές στην πρώτη αγωνιστική τουφετινού πρωταθλήματος. Κάτι που αναγνωρίζουν όλοι στην ομάδα. Ο αρχηγόςτου "Αυτοκράτορα", Χρήστος Ταπούτος σχολίασε την αυριανή αναμέτρηση τονίζοντας πως οι "κίτρινοι" θα παίξουν δίχως άγχος.
Keywords
Τυχαία Θέματα