Θα κινείται με SUBARU

Του Κώστα Ευαγγελόπουλου 22/12/2009 (16:40) Με SUBARU θα κινούνται από εδώ και πέρα στον Πανελλήνιο , καθώς η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να αναλάβει για πρώτη φορά την αποκλειστικότητα στην προμήθεια αυτοκινήτων ομάδας της Α1 , μαζί με τη χορηγία της φανέλας της ΚΑΕ , όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τον σύλλογο των " Ολυμπιονικών ".
Keywords
Τυχαία Θέματα