Στο νοσοκομείο ο Μπονσού!

Εκτός μάχης τέθηκε ο Ποπς Μενσά Μπονσού. Ο Βρετανός σέντερ της «Βασίλισσας» ταλαιπωρήθηκε το τελευταίο καιρό με βαριάς μορφής αφυδάτωση, εξ ου και η αδυναμία του να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ, παρά την προσπάθεια που κατέβαλε.

Ο Μπονσού νοσηλεύεται από το απόγευμα της Πέμπτης (7/5) στο νοσοκομείο «Mediterraneo», υπό την επίβλεψη του επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου της ΑΕΚ, Δημήτρη Τσούκα, όπου υποβάλλεται σε σειρά ιατρικών εξετάσεων. Θα ακολουθήσει θεραπεία με ενδοφλέβιο ορό και ηλεκτρολύτες, προκειμένου για πλήρη αποκατάσταση της υγείας του. Στο πλευρό του βρίσκεται αυτή την ώρα η διοίκηση, αλλά και ο Ντράγκαν Σάκοτα.

Keywords
Τυχαία Θέματα