Σε αναμμένα "κάρβουνα"

Του Δημήτρη Τσοπανάκη 20/10/2010 (15:12) Με αγωνία περιμένουν οι άνθρωποι του Διαγόρα Ρόδου , αν θα στείλει ο ΓΣ Ολύμπια Λάρισας επιστολή προς την ΕΟΚ με την οποία θα παραιτούνται από την μεταξύ τους αναμέτρηση, η οποία είναι προγραμματισμένη για αυτήν την Κυριακή. Σε περίπτωση που οι Λαρισαίοι προβούν στην ανάλογη κίνηση, τότε παίκτες και τεχνικό τιμ του Διαγόρα δεν θα χρειάζονται να μεταβούν στην Λάρισα και το παιχνίδι κατοχυρώνεται σε αυτούς.
Keywords
Τυχαία Θέματα