"Πέρασα τρία ωραία χρόνια"

Του Αλέξανδρου Τρίγκα 09/06/2011 (15:07) Ο Νίκος Οικονόμου αποφάσισε να αποχωρήσει από την τεχνικήηγεσία του Ιωνικού Ν.Φ. μετά από τρία χρόνια παρουσίας στο τιμόνι του Συλλόγου. Ο πρώην, πλέον, προπονητής του Ιωνικού μιλώντας στο basketblog.gr τόνισε πωςίσως είχε φτάσει το πλήρωμα του χρόνου, ενώ ξεκαθάρισε πως πέρασε τρία πολύόμορφα χρόνια στη Νέα Φιλαδέλφεια και τον Ιωνικό :
Keywords
Τυχαία Θέματα