"Νίκη, παρά τα προβλήματα"

Του Νίκου Βαγγέλη 06/02/2010 (13:55) Η Καβάλα φιλοξενείται στο " Αν. Παπανδρέου " από το Περιστέρι , αύριο για την 15η αγωνιστική της Α1 , και στόχος της δεν είναι άλλος από την πρώτη εκτός έδρας νίκη της για φέτος. Αυτό, τουλάχιστον, παραδέχθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ ο Μίροσλαβ Ραΐσεβιτς : "Με το Μαρούσι παίξαμε στο μεγαλύτερο διάστημα καλά κι αυτό άρεσε και σε εμάς και στον κόσμο μας. Χρειαζόμαστε την πρώτη εκτός έδρας νίκη μας, αφού έτσι θα κάνουμε ένα μεγάλο βήμα για την παραμονή . Ξέρουμε το Περιστέρι και γνωρίζουμε το πόσο καλή ομάδα είναι".
Keywords
Τυχαία Θέματα