"Να διατηρηθούμε ψηλά"

Του Κώστα Ευαγγελόπουλου 28/12/2009 (14:05) Το Μαρούσι θα φιλοξενήσει αύριο, στο κλειστό του Αγίου Θωμά , την ΑΕΚ , στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Α1 , και ο Στέφαν Νάτζφεϊ δεν θα μπορούσε παρά να μην τη χαρακτηρίσει ως "επικίνδυνο αντίπαλο", από τη στιγμή που "δεν έχει τίποτα να χάσει"… " Κάθε ματς στην έδρα μας είναι κρίσιμο γιατί πρέπει να το κερδίζουμε για να διατηρηθούμε ψηλά", παραδέχθηκε στο επίσημο site του ΕΣΑΚΕ .
Keywords
Τυχαία Θέματα