Η Ελβετία φλερτάρει το ευρώ

30/03/2011 (22:24) Ο Thierry Stern , πρόεδρος της ελβετικής ωρολογοποιίας PatekPhilippe SA , δηλώνει πως η χώρα του θα πορευτεί καλύτερα εάν υιοθετήσει ωςνόμισμα το ευρώ γιατί η ανατίμηση του ελβετικού φράγκου πλήττει τις εξαγωγέςτης χώρας." Είναι εφιάλτης για όλους μας " δήλωσε ο Stern στηδιάρκεια συνέντευξης στη Βασιλεία (24/3). "Πρέπει να προσαρμοσθούμε . Κάτιθα γίνει. Δεν ξέρω πότε, αλλά μία μέρα θα συμβεί". Οι ελβετικές εξαγωγές υπολείπονται των αντίστοιχωνγερμανικών καθώς εταιρίες όπως οι κατασκευαστές ρολογιών όπως η Swatch Group AG(UHR) και οι προμηθευτές χημικών όπως η Lonza Group AG (LONN) αγωνίζονται καθώςτο φράγκο ανατιμάται έναντι του δολαρίου και του ευρώ.
Keywords
Τυχαία Θέματα