Η Ελβετία φλερτάρει το ευρώ
22:30 30/3/2011
- Πηγή: Basket Blog
30/03/2011 (22:24) Ο Thierry Stern , πρόεδρος της ελβετικής ωρολογοποιίας PatekPhilippe SA , δηλώνει πως η χώρα του θα πορευτεί καλύτερα εάν υιοθετήσει ωςνόμισμα το ευρώ γιατί η ανατίμηση του ελβετικού φράγκου πλήττει τις εξαγωγέςτης χώρας." Είναι εφιάλτης για όλους μας " δήλωσε ο Stern στηδιάρκεια συνέντευξης στη Βασιλεία (24/3). "Πρέπει να προσαρμοσθούμε . Κάτιθα γίνει. Δεν ξέρω πότε, αλλά μία μέρα θα συμβεί". Οι ελβετικές εξαγωγές υπολείπονται των αντίστοιχωνγερμανικών καθώς εταιρίες όπως οι κατασκευαστές ρολογιών όπως η Swatch Group AG(UHR) και οι προμηθευτές χημικών όπως η Lonza Group AG (LONN) αγωνίζονται καθώςτο φράγκο ανατιμάται έναντι του δολαρίου και του ευρώ.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Basket Blog
- Τελευταία Νέα Basket Blog
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Στο 39'59'' θα μάθουμε το φαβορί
- Αγωνία για Μπενζεμά
- Απαρτία, ραδιόφωνο, Θανάσης
- Σε κανονικούς ρυθμούς Ανάκογλου, Κις, επέστρεψε ο Πάρκερ
- OK o Ονουάτσι, επέστρεψε ο Γιάννου
- Επαφή Γόντικα με τους μάνατζερ του Μάτος
- Κλειστά χαρτιά από Κατσαβάκη
- Νταβός και Σεντ Μόριτς για το 2022
- Στο «στόχαστρο» ο Κολάροφ



