Φλιώνης: "Παλέψαμε μέχρι τέλους"

Ο 19χρονος γκαρντ του Άρη, Δημήτρης Φλιώνης μίλησε σε συνδρομητικό κανάλι, μετά το τέλος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό και τόνισε ότι η ομάδα του πάλεψε μέχρι τέλους, πως το παιχνίδι κρίθηκε από την ευστοχία του αντιπάλου και πλέον ο στόχος του "Αυτοκράτορα" είναι η τρίτη θέση.

Αναλυτικά:

"Είχαμε στόχο να παλέψουμε μέχρι τέλους. Πιστεύω ότι ως το τελευταίο δίλεπτο ήμασταν κοντά. Ο Παναθηναϊκός πήρε μία μεγάλη διαφορά στην αρχή του αγώνα, αλλά την καλύψαμε. Παλέψαμε μέχρι το τέλος. Όταν πλησιάζαμε κοντά, οι λεπτομέρειες και η ευστοχία του αντιπάλου, δεν μας επέτρεψαν να ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί, όσο θα θέλαμε. Είχαμε απουσίες, πήρα χρόνο συμμετοχής και ήταν πολύ καλή εμπειρία. Ο στόχος είναι να πάρουμε την 3η θέση και για αυτό θα παλέψουμε".

Keywords
Τυχαία Θέματα