Ενίσχυση με Μερισιώτη

Της Σοφίας Ράμμου 13/07/2011 (11:02) Στον ΔΑΣΑΛ θα αγωνίζεται τη νέα περίοδο η Βαΐτσα Μερισιώτη .Η αθλήτρια που ανήκει στον Αθηναϊκό , θα αλλάξει φέτος γειτονιά και από το Παγκράτι θα βρεθεί στα Άνω Λιόσια , αλλάζοντας παράλληλα και κατηγορία, αφού από την Α2 θα βρεθεί στην Α1 γυναικών . Η 22χρονη αθλήτρια (1μ87, αγωνίζεται στις θέσεις"3" και "4") αποκτήθηκε πέρυσι από τον Αθηναϊκό , ο οποίος όμωςτην "έδωσε" με υποσχετική στο Παγκράτι προκειμένου να αποκτήσειεμπειρίες.
Keywords
Τυχαία Θέματα