Εκτός Κυπέλλου ο Ηρακλής

Tου Θωμά Αυγέρη 20/09/2010 (14:02) Μία πολύ δυσάρεστη αλλά αναμενόμενη εξέλιξη υπήρξε στην ομάδα του Ηρακλή . Οι "κυανόλευκοι" δε θα αγωνιστούν στο θεσμό του Κυπέλλου, στον οποίο πέρυσι έφτασαν μέχρι τους "4" και η αιτία δεν είναι άλλη από το ότι η ομάδα δεν έχει πάρει το πιστοποιητικό συμμετοχής στο νέο πρωτάθλημα από την ΕΕΑ .
Keywords
Τυχαία Θέματα