Αντίο μετά από 10 χρόνια...

Του Φώτη Δουκάκη 07/08/2011 (14:46) Μετά από μία δεκαετία, οι δρόμοι της Γκραν Κανάρια και του Τζίμ Μόραν χωρίζουν, καθώς η νησιωτική ομάδα δεν ανανέωσε το συμβόλαιο του Αμερικανού . Ο Μόραν ωστόσο άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του, καθώς είναι αυτός με τις περισσότερες συμμετοχές ( 358 ), τα περισσότερα λεπτά συμμετοχής ( 7.452 ), τα περισσότερα έυστοχα τρίποντα ( 336 ) και τα περισσότερα κλεψίματα ( 296 ) στην ιστορία της ομάδας!
Keywords
Τυχαία Θέματα