Εξαφάνισαν την ποινή!!!
15:20 14/12/2010
- Πηγή: Bam
Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ έκανε εν μέρει δεκτή την έφεση των «πράσινων» εξαφανίζοντας την ποινή μίας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών και μειώνοντας το πρόστιμο από 82.500 σε 72.500 ευρώ.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Επεισόδια στο Ζάγκρεμπ
- Επεισόδια στην Κροατία
- Ψάχνω…
- Στίβεν Σμιθ is back!
- Επιστρέφει ο Γάκης
- Τουρκική φρεγάτα στο Σούνιο
- ΠΑΟ: Mε την Καβάλα θα απουσιάσει ο Λέτο, χωρίς απόντες ξεκίνησε η προετοιμασία για το ματς με τον Ολυμπιακό Β.
- Τζόρβας: «Να ντρέπονται»!
- Επίθεση σε λεωφορείο οπαδών!
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - Τα είπε με Φρέιτας, Αντωνίου
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Bam
- Τελευταία Νέα Bam
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Χτίζεται το Σπίτι του Μπάσκετ
- O Σπαρκς επιμένει
- «Νίκη για να προκριθούμε»
- «Για τη νίκη της πρωτιάς»
- Σαν σήμερα ένα από τα πιο ιστορικά άλμπουμ της χιλιετίας (video)
- Με τον κόσμο του...
- Αδαμίδης στο Contra.gr: Ο Τζιμπούρ θα ανανεώσει πριν από τα Χριστούγεννα
- Τζόρβας: Δάκρυα επιστημονικής φαντασίας
- Επεισόδια στο Ζάγκρεμπ
- asterix7, tampakos &galen87



