ΤΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ ΑΓΩΝΙΟΥΝ...

07:41 21/1/2010 - Πηγή: Fimotro
Εχει ξεκινήσει η μάχη στην ΟΝΝΕΔ ... Μεγάλη είναι η αγωνία από κάποιους να μη χάσουν τα κεκτημένα. Κάποιοι εκσφενδονίζουν λάσπη και το παίζουν κινέζοι, κάποιοι ακόμα περιμένουν μήπως καταφέρουν να κάψουν τις υποψηφιότητες που δήθεν υποστηρίζουν και βγουν στον αφρό. Ετσι κινούνται τα συνεταιράκια με τις κρατικές δουλειές από την προηγούμενη κυβέρνηση ...δεν αντέχουν να χάσουν και την ΟΝΝΕΔ από τους "κολλητούς" τους στο Εκτελεστικό Γραφείο...
Keywords
Τυχαία Θέματα