Καταληψη στο νοσοκομειο «αγιος ανδρεας»

14:44 6/2/2013 - Πηγή: Fimotro

Σε κατάληψη των Διοικητικών Υπηρεσιών του νοσοκομείου «Αγιος Ανδρέας» έχουν προχωρήσει από σήμερα νωρίς το πρωί εργαζόμενοι του νοσηλευτικού ιδρύματος. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του σωματείου των εργαζομένων, το νοσοκομείο... υπολειτουργεί με συνέπεια να τίθεται καθημερινά σε κίνδυνο η ζωή των ασθενών.

Όπως αναφέρουν, υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις προσωπικού, ανυπαρξία Διοικητικού Συμβουλίου που δεν λειτουργεί «λόγω ελλιπούς σύνθεσης», οι περισσότεροι εργαζόμενοι δεν έχουν πληρωθείδεδουλευμένα, αργίες και νυκτερινά πολλών μηνών, ενώ το διώροφο κτίριο που μόλις κατασκευάστηκεγια να στεγάσει τις καρδιολογικές κλινικές δεν έχει παραδοθεί «παρά την πληρωμή του εργολάβου».
Keywords
Τυχαία Θέματα