Η παρεμβαση του γραμματεα

16:18 14/6/2013 - Πηγή: Fimotro
Γράφει ο Σοσιαλδημοκράτης
Με άρθρο-παρέμβαση στα "ΝΕΑ", ο γραμματέας της ΚΠΕ του ΠΑΣΟΚ τοποθετείται δημόσια για το κλείσιμο της ΕΡΤ. "Ο εκσυγχρονισμός και ο εξορθολογισμός της ΕΡΤ μπορεί να υλοποιηθούν με ζωντανό το σήμα της", σημειώνει...
ξεκάθαρα. Στο ΠΑΣΟΚ, λένε πως θέλουν να υπάρχει κυβέρνηση, που σέβεται τους δημοκρατικούς θεσμούς. Όμως, οι μαύρες οθόνες της προηγούμενης Τρίτης, έχουν προκαλέσει τα δημοκρατικά αντανακλαστικά όλης της νέας γενιάς στελεχών του ΠΑΣΟΚ, την οποία και εκπροσωπεί ο γραμματέας. Ο Νίκος Ανδρουλάκης μιλάει ακόμη για "πολιτική καταιγίδα", που πολλοί έβλεπαν να έρχεται, αλλά λίγοι προειδοποιούσαν για αυτήν. Οι εξελίξεις φαίνονται ραγδαίες. Άλλωστε, όπως λένε, στην πολιτική οι εξελίξεις προκύπτουν, όχι πάντα επειδή κάποιος τις δρομολογεί, αλλά επειδή τελικά κανείς δεν μπορεί να τις αποτρέψει...
Oλόκληρο το άρθρο εδώ
Keywords
Τυχαία Θέματα