The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D Review

Τι μπορεί να πει κανείς για ένα ιστορικό κομμάτι της βιομηχανίας του gaming; Το Ocarina of Time είναι και παραμένει ένας θρύλος, που σημάδεψε ως gamers και ως ανθρώπους όσους από εμάς είχαν την τύχη να το ζήσουν όταν βγήκε στο Ν64… Καταφέρνει η έκδοση του 3DS να κρατήσει ατόφια αυτήν την αίσθηση ή μας υπενθυμίζει πόσο αμείλικτος είναι ο χρόνος για τα games και τους gamers;Η ιστορία είναι λίγο-πολύ γνωστή. Το αγόρι απο το Kokiri Forest που καλείται
να γίνει ήρωας, η πριγκίπισσα που προσπαθεί να σώσει την Hyrule από το ανείπωτο κακό που την απειλεί, επικές μάχες, εξερεύνηση, μαγική μουσική και μνήμες. Πολλές αγαπημένες μνήμες. Το παιχνίδι λοιπόν είναι το ίδιο που θυμόμαστε και αγαπάμε. Όμως η Nintendo έβαλε το χεράκι της και άλλαξε μερικά πράγματα στα γραφικά, λόγω 3DS. Ας κατατάξουμε τις αλλαγές σε δύο ειδών: αυτές που θα καταλάβετε αμέσως και αυτές που δεν θα καταλάβετε μέχρι να κοιτάξετε προσεκτικά.Στην πρώτη κατηγορία, των άμεσα αντιληπτών αλλαγών, είναι τα νέα μοντέλα χαρακτήρων που είναι πολύ πιο λεπτομερή από την αρχική έκδοση του παιχνιδιού. Το ίδιο συμβαίνει και με κάποιες περιοχές και δωμάτια (π.χ. μαγαζιά) που αντί για άψυχα pre-rendered δωμάτια, πλέον είναι πλήρως τρισδιάστατα και πολύ πιο ατμοσφαιρικά. Στις άλλες αλλαγές, αυτές που δεν θα καταλάβετε άμεσα, συγκαταλέγονται οι σημαντικά αναβαθμισμένες υφές του περιβάλλοντος, το αυξημένο draw distance χωρίς εκείνο το περίεργο εφέ “βαζελίνης” που θόλωνε τις ατέλειες, και τα αντικείμενα που κοσμούν τον ορίζοντα της Hyrule, που είναι κι αυτά τρισδιάστατα αντί για απλά bitmaps που μοιάζουν με χαρτονένια.Σύντομα στην μπουζουκλερί της Κυρα Λαμάρως, στο πέμπτο χιλιόμετρο Αθηνών-Λαμίας!Για πρώτη φορά, και αυτό το εννοώ, το 3D του 3DS κλέβει την παράσταση. Δεν προσθέτει κάτι από πλευράς gameplay, αλλά το παιχνίδι δείχνει εκπληκτικό με το 3D ανοιχτό. Τα χρώματα είναι πολύ πιο έντονα, τα γραφικά δείχνουν καθαρά, ενώ τα εφέ λάμψης και τα εντυπωσιακά dungeons αποκτάνε μια άλλη ζωή. Προσωπικά το παιχνίδι το έπαιξα με το 3D slider κάπου στην μέση μόνιμα, να χαζεύω τον κόσμο της Hyrule σαν χάνος. ΟΚ, δεν είναι το πιο όμορφο παιχνίδι του 3DS (το φορητό έχει πολλή παραπάνω δύναμη και έχουμε δει πολύ ανώτερα σύγχρονα παιχνίδια), αλλά την περιπέτεια του Link πρέπει να την δει κάποιος για να πιστέψει πόσο πιο όμορφη είναι σε 3D. Στο gameplay πάντως δεν έχουμε μεγάλες αλλαγές, πέραν του ότι η touchscreen αναλαμβάνει τον ρόλο του χάρτη και του inventory. Κάνει τα πράγματα πολύ ποο εύκολα, αρκεί βέβαια να μην σας πειράζει να κάνετε δαχτυλιές στην οθόνη, γιατί το παίξιμο με το stylus είναι κάπως άβολο. Για όσους αναρωτιούνται, ναι, κάνει το Water Temple αρκετά πιο εύκολο και λιγότερο εκνευριστικό. Κρίμα όμως που δεν φτιάξανε και τα save points, τα οποία σας τοποθετούν πολύ πιο πίσω από εκεί που βρίσκεστε, σπάζοντάς σας τα νεύρα ελαφρώς. Αλλά μπροστά στο όλο πακέτο, ας πάει το παλιάμπελο. Μια άλλη αλλαγή είναι η χρήση του γυροσκοπίου. Μπορούμε να σημαδέψουμε την σφεντόνα, το τόξο ή το grapple hook με ακρίβεια κουν
Keywords
Τυχαία Θέματα