Dungeon Siege 3 Review

12:04 4/7/2011 - Πηγή: Game 2.0
Το Dungeon Siege είναι μια σειρά παιχνιδιών ρόλων… ή ό,τι τελος πάντων έχουμε καταλήξει να εννοούμε με τον όρο RPG (άλλη συζήτηση αυτή). Οι πρώτοι δύο τίτλοι της σειράς κόσμισαν τα ’00s με την μεσαιωνική φαντασία τους, τα γνωστά συστήματα μάχης στα χνάρια του Diablo, και την απλή, όχι και τόσο απαιτητική τους ιστορία. Πέντε χρόνια μετά το Dungeon Siege
II, το τρίτο μέρος της σειράς έρχεται στο PC και – για πρώτη φορά – σε κονσόλες. Αυτό το τελευταίο είναι μάλλον ο λόγος που η Obsidian, με τις πλάτες της Square Enix (ακόμα μου φαίνεται περίεργο να το γράφω αυτό) φαίνεται να λέει ένα “Fuck all that!” όσον αφορά τις ρίζες της σειράς, παίρνοντας έναν αρκετά διαφορετικό δρόμο από τα γνωστά. Για την ακρίβεια, αν εξαιρέσουμε το όνομα και μερικές αναφορές, το Dungeon Siege III θα μπορούσε κάλλιστα να λέγεται “Looting Magic Dungeons” ή κάτι τέτοιο – η σχέση του με τους προκατόχους του είναι ελάχιστη. Είναι προφανές ότι το παιχνίδι έχει δημιουργηθεί με βάση τις απαιτήσεις των κονσολών και όχι του PC.Όχι πως το Dungeon Siege III δεν είναι action RPG. Είναι. Αλλά η σύγκριση με άλλους τίτλους του είδους μπορεί να είναι παραπλανητική, όπως η μπύρα και το κρασί είναι και τα δύο αλκοολούχα αλλά δεν έχουν και πολύ σχέση μεταξύ τους. Κατ αρχάς, το κομμάτι action. Μόνο και μόνο από το σύστημα χειρισμού θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει τον τίτλο ξεκάθαρα δράσης ή beat ‘em up. Η στόχευση των εχθρών που θα γευτούν το ξόρκι ή το ξίφος γίνεται αυτόματα, όταν ο ήρωας που χειρίζεστε κοιτάζει προς την μεριά τους. Υπάρχουν τρεις στάσεις: μία γενικά για μακρινές επιθέσεις, μία για κοντινές και μια για αμυντικές. Κάθε στάση έχει και από τέσσερις κινήσεις οι οποίες ξεκλειδώνονται σταδιακά. Όμως το καλύτερο είναι άλλο: από την στιγμή που υπάρχει κίνηση block και dodge, το παιχνίδι αποκτά μια τελειώς διαφορετική υπόσταση στο gameplay: η νίκη του παίκτη εξαρτάται τόσο από την ικανότητα του να αποφεύγει επιθέσεις την κατάλληλη στιγμή όσο και από τα στατιστικά του και τις στρατηγικές του επιλογές. Αν υπήρχαν και combos, θα μπορούσε κάλλιστα αυτό το review να αφορά το καινούργιο Warrior!Ο τομέας RPG έχει φάει κι αυτός αλλαγές. Αντίθετα με τα παλιότερα Dungeon Siege, εδώ υπάρχουν πολύ περισσότεροι διάλογοι, παρατημένα βιβλία, γενικά περισσότερες ευκαιρίες για να γνωρίσει ο παίκτης το lore του βασιλείου της Ehb. Μάλιστα, κάποιες επιλογές του παίκτη, όπως το αν θα αποφασίσει να σκοτώσει ή να αφήσει ελέυθερη ένα boss κοντά στην αρχή της ιστορίας, μπορούν να αλλάξουν την έκβαση της στην συνέχεια. Αντίθετα, μερικοί διάλογοι είναι τελείως ανούσιοι, καθώς ο παίκτης μπορεί να επιλέξει μόνο την σειρά όσων θα ακούσει χωρίς να επηρεάζουν τίποτα περισσότερο οι αποφάσεις του.
Μινιμαλιστικό intercace – όπως μας αρέσει (;)
Άλλη μια σημαντική αλλαγή είναι η επιλογή και η διαμόρφωση του κεντρικού χαρακτήρα. Στα παλιά παιχνίδια, οπως και στα περισσότερα δυτικά RPG, μπορείτε να δημιουργήσετε νέο χαρακτήρα. Όχι στο Dungeon Siege III, όπου οι επιλογές περιορίζονται σε τέσσερις προκάτ χαρακτήρες, οι
Keywords
Τυχαία Θέματα