Dauntless Preview
Μετά την μεγάλη επιτυχία της σειράς Monster Hunter (ειδικά με το πρόσφατο World), είναι αναμενόμενο διάφορα στούντιο να προσπαθήσουν να μεταφέρουν το αρχέτυπο του κυνηγιού τεράτων με crafting progression σε ευρύτερο, λιγότερο hardcore κοινό και φυσικά στο PC. Αυτό ακριβώς επιχειρεί η Phoenix Labs με το επερχόμενο Dauntless, του οποίου τη closed beta είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω.
Το Dauntless λαμβάνει χώρα στον
Το σύστημα μάχης θυμίσει το dodge roll-hit σύστημα των Dark Souls και Bloodborne με invincibility frames. Διαλέγετε τo είδος του όπλου που επιθυμείτε αντί να διαλέγετε class. Κάθε όπλο έχει συγκεκριμένα meter burns και combοs που αποτελούνται από δεξί/αριστερό κλικ. Τα πιο βαριά όπλα είναι αργά και χαρακτηρίζονται ως όπλα που στοχεύουν στο crowd control με τις δυνατές τους επιθέσεις, πχ ζαλίζουν το τέρας ή το ρίχνουν κάτω. Τα πιο ελαφριά όπλα βασίζονται σε καταιγισμό επιθέσεων και mobility, ενώ ανοίγουν πληγές στις οποίες δέχεται ο στόχος περισσότερη ζημιά. Το ξίφος είναι το μέσο έδαφος σ’ αυτές τις δύο κατηγορίες. Υπάρχουν πέντε είδη melee όπλων και κανένα ranged. Ωστόσο, κάποια όπλα όπως το blasthammer διαθέτουν επιθέσεις μέσης απόστασης. Το παιχνίδι σας αναγκάζει να πάτε κοντά στο τέρας για να απειληθείτε από τις επιθέσεις του. Οι μάχες με τα behemoths χωρίζονται σε δύο ή τρεις φάσεις και οι επιθέσεις τους διαφέρουν μερικώς μεταξύ αυτών.
Το Shrike είναι ένα δύσκολο τέρας που θυμίζει owlbear.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς, δίνεται ιδιαίτερη σημασία στο σύστημα μάχης. Παρατήρησα, όμως, πως πολλά frames επιθέσεων δεν είναι σωστά. Πολλές φορές πρέπει να χτυπηθείτε και προσπερνάτε απρόσμενα το τέρας. Άλλες φορές το ίδιο το παιχνίδι δε μπορεί να αποφασίσει τί κάνει με τις ουρές των τεράτων - χτυπούν συνέχεια ή όχι; Επιπρόσθετα, φαίνεται πως ενώ σκέφτηκαν να φτιάξουν ένα ολόκληρο shop μέσα στο παιχνίδι με διάφορα bundles που ζητούν 20 ευρώ, δεν σκέφτηκαν να βάλουν mouse sensitivity επιλογές, πλήρη υποστήριξη μοχλού και σωστό scaling στις μάχες. Δεν είναι δυνατόν να στοχεύεις κάθε μάχη να κρατά γύρω στα 20 λεπτά όταν ο παίκτης δεν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό, ενώ να κρατά πέντε λεπτά αν ένας τουλάχιστον κάνει εξαιρετικό overgear το περιεχόμενο. Γενικότερα, 20 λεπτά για μάχες με επαναλαμβανόμενα μοτίβα είναι υπερβολικός χρόνος.
Το crafted gear είναι χωρισμένο σε βαθμίδες όπως και τα behemoths και η κατασκευή του απαιτεί υλικά από συγκεκριμένες περιοχές και συγκεκριμένα τέρατα. Για παράδειγμα, μια πανοπλία μπορεί να απαιτεί δέρματα από striker και να δίνει έξτρα stamina. Μια άλλη πανοπλία μπορεί να δίνει χαμηλότερη κατανάλωση stamina για περισσότερο τρέξιμο κατά την διάρκεια των μαχών ή περισσότερα dodge rolls. Με παρόμοιο τρόπο λειτουργεί και η κατασκευή όπλων. Επίσης, ως μια ακόμα παράμετρος gear customization υπάρχουν τα cells, τα οποία προσθέτουν υποδοχές σε αντικείμενα με πχ elemental resistances ή έξτρα ζημιά μετά από dodge roll.
Tο στιλ γραφικών είναι ιδιαίτερο και όμορφο.
Ως προς τα γραφικά, το παιχνίδι χρησιμοποιεί την Unreal Engine 4 και έχει ιδιαίτερη καρτουνίστικη αισθητική. Τα χρώματα είναι ζωηρά, ενώ μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην λεπτομέρεια των τεράτων και των μαγικών τους επιθέσεων. Η χρήση της UE4 δεν έρχεται χωρίς προβλήματα ή περιορισμούς, όμως το στούντιo δουλεύει σκληρά για τη βελτίωση του optimization και του συνόλου των λεπτομερειών. Ο ήχος δεν ξεχωρίζει, ενώ απουσιάζει κάθε μορφή voice-over στους διαλόγους με AI χαρακτήρες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ήχοι ανακοινώνουν επιθέσεις, οπότε είναι χρήσιμοι στη μάχη.
Το Dauntless βρίσκεται ήδη πέντε μήνες σε closed beta, δουλευόταν για τουλάχιστον ένα χρόνο και φιλοδοξεί να αποτελέσει το “Monster Hunter” του PC (αν και το φθινόπωρο κυκλοφορεί το Monster Hunter: World). Περιμένουμε σημαντικές αλλαγές και περισσότερο περιεχόμενο στην open beta του παιχνιδιού που αναμένεται εντός των επόμενων μηνών.
ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PCΑΝΑΠΤΥΞΗ:Phoenix LabsΕΚΔΟΣΗ:Phoenix LabsΔΙΑΘΕΣΗ:-ΕΙΔΟΣ:Action RPGΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayerΕΠΙΣΗΜΟ SITE:https://playdauntless.com/HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:2018Game20.gr, το Άσυλο των gamers
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game 2.0
- Τελευταία Νέα Game 2.0
- Dauntless Preview
- Fear the Wolves: Battle royale από τους δημιουργούς του Stalker
- Dragon’s Crown Pro: Fantasy περιπέτεια με παρέα
- Επιστροφή στο μέλλον με The Surge 2
- PS Store: Εκπτώσεις EA και GTA 5
- Xbox Store: Εκπτώσεις Ubisoft και anime
- Pillars of Eternity 2: RPG περιπέτεια και στις κονσόλες
- Απολαύστε battle royale με Xbox One S + PU Battlegrounds
- PS4: Ποικίλες βελτιώσεις με το update 5.50
- Battle royale στο Red Dead Redemption 2;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Αναβαθμισμένη Ελληνική συμμετοχή στο MWC 2018
- Samsung Galaxy S9 Plus: Render το δείχνει σε Coral Blue
- Εντός του πρώτου εξαμήνου το WiFi στα αεροπλάνα!
- Techblog Tutorials: Apps και tweaks για την Xiaomi Mi TV 4A 43″
- «Φαινόμενο» PUBG… Νούμερα που προκαλούν ζάλη (infographic)!
- Το Samsung Galaxy S9 έρχεται σε νέα απόχρωση και τιμή από άλλον…γαλαξία
- Sony: Τι νέο φέρνει η έκδοση 5.50 στο PlayStation 4
- Διαθέσιμο το πρώτο expansion για το Middle-earth: Shadow of War