Assassin’s Creed: Revelations Beta Preview

19:01 8/9/2011 - Πηγή: Game 2.0
Αφού πέτυχε το περσινό “πείραμα” του multiplayer στο Assassin’s Creed: Brotherhood, η Ubi το επαναφέρει στο Revelations κάνοντας μικρές αλλαγές κατά το “συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει”. Με λίγες πινελιές που ταιριάζουν στο παιχνίδι, το εξελίσσει χωρίς να πειράξει τους βασικούς μηχανισμούς του. H beta του AC: Revelations ξεκινά με ένα tutorial χωρισμένο σε δύο μέρη που μας εξηγεί τα απολύτως βασικά. Όσοι έχετε παίξει το multi του Brotherhood, δεν θα μάθετε κάτι καινούριο. Μετά από τα εισαγωγικά μας αφήνει να παίξουμε άμεσα όποιο διαθέσιμο
mode υπάρχει μέσω του Play now ή να κάνοντας ένα custom match. Η γενική ιδέα του παιχνιδιού παραμένει η ίδια. Έως και οκτώ παίχτες ρίχνονται σε μία πίστα και στον καθένα δίνεται ένας στόχος και ένας κυνηγός. Πρέπει να σκοτώσουμε τον στόχο μας και να αποφύγουμε τον κυνηγό μας. Αυτά γίνονται μέσω των γνωστών μηχανισμών των παιχνιδιών Assassin’s Creed, δηλαδή είτε αθόρυβα και με στρατηγική, είτε τρέχοντας αλαφιασμένοι με τα στιλέτα στα χέρια σφάζοντας κόσμο! Αν είμαστε διακριτικοί ο στόχος δεν θα μας καταλάβει και θα τον καθαρίσουμε ευκολότερα παίρνοντας περισσότερους πόντους. Αν κάνουμε βεβιασμένες κινήσεις ο στόχος μας θα την κάνει και θα πρέπει να τον κυνηγήσουμε, αλλά θα μας πάρει χαμπάρι και ο κυνηγός, άρα ταυτόχρονα θα πρέπει να του ξεφύγουμε. Σε όλη την πίστα φυσικά υπάρχουν NPCs-κλώνοι των χαρακτήρων μας, οπότε το τρέξιμο και ξεκοίλιασμα μάλλον ακυρώνεται!Πάνω δεξιά στην οθόνη μας δίνεται το πορτρέτο του στόχου μας και στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχει μία πυξίδα που γεμίζει καθώς πλησιάζουμε το θήραμα. Στις πίστες φυσικά υπάρχουν τα γνωστά βουνά από άχυρο, τα παγκάκια και οι σκεπές για να κρυφτούμε και να κινηθούμε ύπουλα. Μαζεύουμε πόντους είτε σκοτώνοντας τον στόχο μας, είτε αποφεύγοντας τον κυνηγό. Όσο πιο διακριτικά και στρατηγικά σκοτώσουμε τον στόχο, τόσο περισσότερους πόντους κερδίζουμε. Κερδίζοντας πόντους ανεβαίνουμε level και μπορούμε να ξεκλειδώσουμε διαφορετικές ικανότητες (abilities) του χαρακτήρα μας ή αλλαγές στην εμφάνισή του. Ικανότητες όπως προσωρινή αλλαγή εμφάνισης, βόμβες καπνού, στιλέτα για τραυματισμό του αντιπάλου, μεταμφίεση κοντινών NPCs σε κλώνους μας για αντιπερισπασμό κλπ.Μια ήσυχη μέρα στους δρόμους της Πόλης.Τα modes beta της beta είναι τα Deathmatch, Easy Deathmatch, Wanted, Manhunt και Artifact Assault. Στο Deathmatch δεν υπάρχουν κλώνοι των χαρακτήρων που χρησιμοποιούνται από παίχτες, αλλά ούτε και πυξίδα στην οθόνη και οι πίστες είναι μικρότερες. Αντί για πυξίδα μας δίνεται απλά μια ένδειξη στο πορτρέτο του στόχου μας ότι τον πλησιάζουμε. Η διαφορά του Easy Deathmatch με το Deathmatch είναι απλά η απουσία των διάφορων ειδικών ικανοτήτων από το πρώτο. Το Wanted mode έχει μεγαλύτερους χάρτες, ενεργή πυξίδα και κλώνους των χαρακτήρων των παιχτών. Και στα τρία αυτά modes (Deathmatch, Easy Deathmatch, Wanted) οι παίχτες με τα περισσότερα kills έχουν περισσότερους κυνηγούς, αλλά μπορούν να έχουν και περισσότερους στόχους, αλλάζοντας οποιαδήποτε στιγμή ανάμεσα τους. Στο Manhunt
Keywords
Τυχαία Θέματα