Alan Wake PC Review

Έχουν περάσει δύο ολόκληρα χρόνια από την κυκλοφορία του Alan Wake στο Χbox 360, αφού πρώτα το παιχνίδι, μετά από πολλές καθυστερήσεις, από multiplatform κατέληξε αποκλειστικότητα της Microsoft. Το… show που ακολούθησε μετέπειτα μάλλον το θυμάστε. PC gamers εξοργισμένοι με τη Remedy, την οποία κατηγορούσαν για αχαριστία ισχυριζόμενοι ότι αυτοί την ανέδειξαν με την υποστήριξή τους, παράπονα ότι εξαιτίας αυτής της αποκλειστικότητας το παιχνίδι έχασε τον open-world χαρακτήρα του, και κερασάκι στην τούρτα η Microsoft

να λέει ότι το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί για να παίζεται σε… καναπέ και γι’ αυτό βγαίνει μόνο στο Χ360. Όλα αυτά πια φαντάζουν μακρινό παρελθόν και το Alan Wake είναι πλέον πραγματικότητα στην πλατφόρμα όπου πρωτοανακοινώθηκε/

Kαταρχάς, ας ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα. Η Remedy βιάστηκε να ανακοινώσει το Alan Wake και η προσθήκη του open-world ήταν καθαρά θέμα marketing. Η εταιρεία δοκίμασε αυτή την οδό αλλά την εγκατέλειψε μέσα σε 5-6 μήνες γιατί πολύ απλά, δεν δούλευε. Το ότι το Alan Wake έγινε γραμμικό, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το ότι κυκλοφόρησε αποκλειστικά στο Χ360. Και μολονότι η Remedy ήθελε να το βγάλει και στο PC, υπήρχαν τα γνωστά προβλήματα της αποκλειστικότητας. Θέλοντας και μη, η εταιρία είχε υπογράψει και, αφού η Microsoft χρειαζόταν έναν νέο, αποκλειστικό τίτλο, τα πράγματα οδηγήθηκαν εκεί που οδηγήθηκαν. Και ναι, η δήλωση περί καναπέ της Microsoft ήταν τόσο ηλίθια, που η Remedy ενσωμάτωσε ένα easter egg στο Alan Wake PC, με το οποίο την διακωμωδεί.

Δεδομένου ότι υπάρχει το review του Termi για την έκδοση του 360, νομίζω ότι είναι περιττό να ασχοληθώ με το σενάριο ή να αναλύσω κατά κόρον το gameplay. Ναι, σαφώς μερικοί δεν το έχετε παίξει και γι’ αυτό σας παροτρύνω να διαβάσετε το αναλυτικό του review. Αντ’ αυτού λοιπόν θα δούμε πως στέκει το Alan Wake PC σε σχέση με την αρχική έκδοση και κατά πόσο αξίζει σαν παιχνίδι.

Με τη χρήση του FXAA Injector, το Alan Wake γίνεται ακόμα πιο ατμοσφαιρικό.

Τεχνικά, τα πράγματα έχουν βελτιωθεί. To παιχνίδι διαθέτει καλύτερα γραφικά, με την Remedy να έχει αναβαθμίσει ένα σεβαστό αριθμό από textures. Δυστυχώς όμως, υπάρχουν αρκετές υφές που δεν έχουν “πειραχτεί”. Ο λόγος απλός: σε αντίθεση με άλλα στούντιο, η Remedy δεν δημιούργησε υφές υψηλής ανάλυσης και αρκετά από τα raw files ήταν ήδη εξαφανισμένα (πάνε δύο χρόνια άλλωστε). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα αρκετές υφές να μείνουν ίδιες. Σαφώς και θα μπορούσε να τα δημιουργήσει από την αρχή, αλλά μην τα θέλουμε και όλα. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η Remedy είναι ένα μικρό στούντιο. Δεν είναι βέβαια μόνο οι υφές που έχουν αναβαθμιστεί. Ο φωτισμός, το LOD, τα “βολουμετρικά” εφέ (έλα, το ξέρω ότι σου αρέσει αυτή η λέξη Termi), οι σκιές, τα GodRays, όλα έχουν ενισχυθεί με αποτέλεσμα το Alan Wake στο PC να δείχνει πανέμορφο. Υπάρχουν, δε, στιγμές που “φέρνει” στο Crysis, πράγμα που αν μη τι άλλο δείχνει πόσο εντυπωσιακό είναι ορισμένες φορές το παιχνίδι. Μοναδικό παράπονο τα animations και οι

Keywords
Τυχαία Θέματα