Χθές στην Επίδαυρο..

Κάτι το "δέος", κάτι το μέγεθος του χώρου, κάτι η σκηνοθεσία (η ποιά;), κάτι το έργο κι ο Ρακίνας.. οι Άγγλοι δεν τα κατάφεραν στην Επίδαυρο. Όχι πως όταν δοκιμάζουμε εμείς τη βγάζουμε καθαρή. Είναι κι ο Ρακίνας βαρύς κι ασήκωτος χωρίς λόγο, και πρέπει να βρεις λόγο δικό σου αν θες πράγματι να τον ανεβάσεις. Είναι και η Μίρεν κάτοχος Όσκαρ και πρέπει να ξέρεις τί θες
να την κάνεις.. Η Επίδαυρος σχεδόν γέμισε. Όμως αυτό δεν είναι απόδειξη καλής παράστασης. Έχει, άλλωστε, το ενδιαφέρον της η τριβή με τους ξένους θιάσους. Η βρετανική κουλτούρα της υποκριτικής σίγουρα είναι άξια αναγνώρισης. Η εκφορά του λόγου και η δυναμική του ήχου της φωνής των ηθοποιών είναι στοιχεία που πολύ δύσκολα πετυχαίνουν άλλοι ηθοποιοί στο ανοιχτό θέατρο. Το κείμενο βεβαίως ακουγόταν πεντακάθαρα.. Όμως αυτό φτάνει;Τελικά ποιός "συγκινήθηκε" ; Τί είχε να μας πει αυτή η ανάγνωση;Τίποτα. Και πιθανότατα αυτό που φταίει, δεν είναι οι ηθοποιοί, αλλά η σκηνοθεσία του Nicholas Hytner. Με το χωροταξικό "στήσι
Keywords
Τυχαία Θέματα