Eurovision 2024: Τέλος η Μαρία Κοζάκου από τον σχολιασμό – Με νέα ομάδα στο Μάλμε η ΕΡΤ

Αλλαγών συνέχεια στην ΕΡΤ για τη Eurovision 2024, αρχίζοντας και επίσημα το «χτίσιμο» του δρόμου με προορισμό το Μάλμε και μια πολύ καλή εμφάνιση της Ελλάδας.Ο διαγωνισμός της Eurovision 2024 απέχει περίπου έξι μήνες, αλλά ήδη η ΕΡΤ έχει βάλει
μπροστά τις μηχανές για μία δυνατή συμμετοχή στο Μάλμε της Σουηδίας, αλλάζοντας στρατηγική και πρόσωπα… Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Δώρα Χειράκη (@dora_chiraki)

Το αντίο της Μαρίας Κοζάκου στη Eurovision

Με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την Τετάρτη (08/11), η ραδιοφωνική παραγωγός και διευθύντρια του Δεύτερου Προγράμματος της ΕΡΑ, Μαρία Κοζάκου, ανακοίνωσε την αποχώρησή από το πρότζεκτ της Eurovision 2024.

Πάντως, η ίδια ευχαρίστησε τόσο τον Γιώργο Καπουτζίδη, με τον οποίο είχαν αναλάβει τον σχολιασμό του διαγωνισμού επί σειρά ετών, όσο και την Τζένη Μελιτά, με την οποία βρέθηκαν στο booth της ΕΡΤ, τον περασμένο Μάιο, στο Λίβερπουλ.

Συγκεκριμένα, η Μαρία Κοζάκου έγραψε: «Eurovision τέλος! Είναι πολύ ωραίο να μπαίνεις σε μια περιπέτεια με μεγάλη χαρά και να βγαίνεις με ακόμα μεγαλύτερη. Όπως είχα αποφασίσει από πέρσι, αμέσως μετά το Τορίνο, η φετινή χρονιά στο Λίβερπουλ θα ήταν η τελευταία μου στον ρόλο της παρουσίασης. Από το 2006, αρχικά μόνο για το ραδιόφωνο, και από το 2011 και για την τηλεόραση, συμμετείχα στο μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός της κάθε χρονιάς και στο δημοφιλέστερο προϊόν που διαχειρίζεται η εθνική μας τηλεόραση. Η δουλειά του παρουσιαστή, έτσι όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι και έτσι το εφαρμόσαμε με τον Γιώργο [σ.σ. Καπουτζίδη] και με την Τζένη [σ.σ. Μελιτά], είναι αυτή του αγγελιοφόρου, όχι του πρωταγωνιστή. Το μέλημά μας ήταν κάθε χρόνο, εκτός από την ακρίβεια της πληροφορίας, να τηρείται εκείνη η χρυσή ισορροπία στο σχόλιο και στην ευγένεια/γενναιοδωρία για κάθε συμμετοχή. Όλοι έχουν όνειρα. Θέλαμε, και πιστεύω, καταφέραμε να κρατηθούμε μακριά από επικριτικές αναφορές, εξυπνακισμούς και φυσικά τη διάχυτη στον δημόσιο λόγο τοξικότητα. Και όσο περνούσαν τα χρόνια, προσπαθούσαμε ακόμα περισσότερο να σχολιάζουμε με ευγένεια ακόμα και γλυκύτητα, ώστε να κάνουμε τη διαφορά. Ήταν όνειρό μου να μεταδώσω τη Eurovision από τότε που ασχολούμαι επαγγελματικά με το άθλημα».

Εν συνεχεία, η ίδια πρόσθεσε: «Γιατί η Eurovision ήταν πάντα για εμένα μια ευκαιρία να γνωρίσουμε γλώσσες, πολιτισμούς, χρώματα, συνήθειες, ιδιώματα, νέα ταλέντα και κυρίως να καταργήσουμε τα σύνορα, να έρθουμε οι άνθρωποι, οι λαοί, οι χώρες πιο κοντά. Να ανοίξουμε τα μάτια μας και τα αυτιά μας – και ας πονούσαν κάποιες φορές – σε αυτά που απασχολούν κοινωνίες μακριά από εμάς. Να καταργήσουμε τα σύνορα και να δούμε πόσο μοιάζουμε. Η σκηνή της Eurovision ήταν πάντα δεκτική και ανοιχτή στην ετερότητα πολύ πριν αυτή γίνει της μόδας. Αδιαφόρησε πρώτη για τον καθωσπρεπισμό, την ίδια ώρα που προωθούσε την πολιτική ορθότητα, αμφισβητώντας την παράλληλα. Μίλησε πολιτικά παρότι πολεμήθηκε ιδεολογικά. Χρησιμοποιήθηκε από κυβερνήσεις για προώθηση "ιδεών", άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε με αποτυχία. Όσο πιο λειτουργική και διαφανής είναι η Δημοκρατία, τόσο πιο καλλιτεχνική και ακομπλεξάριστη είναι η συμμετοχή της εκάστοτε χώρας. Όσο πιο ατελής η Δημοκρατία και άρα πιο εξαρτημένη η εκάστοτε δημόσια ραδιοτηλεόραση, τόσο πιο "κλειστή" και σοβαροφανής γίνεται η ιστορία των συμμετοχών της κάθε χώρας. Δεν είναι καθόλου τυχαία η απόσυρση από το διαγωνισμό χωρών που συντηρητικοποιούνται και απομονώνονται».

Ακόμα, η ραδιοφωνική παραγωγός και διευθύντρια του Δεύτερου Προγράμματος της ΕΡΑ ανέφερε: «Τι κέρδισα από τη Eurovision; Κέρδισα την αγάπη και την οικειότητα από ένα πολύ μεγάλο κοινό, που δεν θα μπορούσα να είχα ονειρευτεί ως άνθρωπος του ραδιοφώνου. Και ιδιαίτερα από πολύ μικρές ηλικίες. Το σημαντικότερο, όμως, που κέρδισα ήταν μια σχέση ζωής. Ο Γιώργος Καπουτζίδης ήταν ο λόγος που συνέχισα να μεταδίδω τα τελευταία χρόνια και να προσπαθώ/ούμε να βρίσκουμε κάτι νέο, φρέσκο, καινούργιο στις μεταδόσεις μας. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο "κέρδος" από μια ζεστή, ειλικρινής σχέση με έναν υπερταλαντούχο, ολοκληρωμένο άνθρωπο. Αυτά, όμως, είναι προσωπικά και αφορούν τους δυο μας. Eurovision τέλος λοιπόν. Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνους που μου έδωσαν την ευκαιρία και με εμπιστεύτηκαν και τους ευχαριστώ, ξέρουν εκείνοι. Από την αρχή ως και σήμερα. Το κριτήριο πάντα για εμένα ήταν και είναι να συνεργάζομαι με ωραίους ανθρώπους, σε ένα πνεύμα ομαδικό, αλληλοβοήθειας και στήριξης και σε ένα αξιακό πλαίσιο που βάζει πάνω από όλα το ήθος».

Τέλος, σύμφωνα με το eurovisionfun.com, η Μαρία Κοζάκου μίλησε και για τη Μαρίνα Σάττι, την εκπρόσωπο της Ελλάδας στη Eurovision 2024, τονίζοντας το εξής: «Η φετινή επιλογή της ΕΡΤ στο πρόσωπο της Μαρίνας Σάττι έρχεται και ως προσωπική δικαίωση, καθώς ήταν κάθε χρόνο η πρότασή μου, ακόμα και πριν από τη "Μάντισσα". Μια καταπληκτική χρονιά έρχεται, λοιπόν, για τους φίλους του διαγωνισμού, τους οποίους, επίσης, θέλω να ευχαριστήσω που με έκαναν πάντα να νιώθω μέλος της παρέας τους. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη διακριτικότητά τους. Ένα κεφάλαιο κλείνει για να ανοίξει ένα άλλο, ακόμα πιο συναρπαστικό, προκλητικό και δημιουργικό. Και φυσικά, πάντα καλή επιτυχία Ελλάδα».

Keywords
Τυχαία Θέματα
Eurovision 2024, Τέλος, Μαρία Κοζάκου, Μάλμε, ΕΡΤ,Eurovision 2024, telos, maria kozakou, malme, ert