“Τρελαμένος” ο Ροντινέι με… Άμπου Ντάμπι! (pics)

Ο Ολυμπιακός κατάφερε να επικρατήσει της Ρεάλ Μαδρίτης στο Game 4 της σειράς των playoffs της Euroleague και ως εκ τούτου να πάρει την πρόκριση για το F4 του Άμπου Ντάμπι με επιμέρους σκορ 3-1. Οι φίλοι του Ολυμπιακού πανηγύρισαν ιδιαιτέρως τη συγκεκριμένη νίκη, αλλά και ο Βραζιλιάνος άσσος του ποδοσφαιρικού τμήματος Ροντινέι, ο οποίος με αναρτήσεις στα social media έδωσε τα δικά του “μπράβο” στους φίλους του Βεζένκοφ, Ουίλιαμς – Γκος και Μακ Κίσικ αναφέροντας “Συγχαρητηρια φίλοι μου, το αξίζατε”. Φυσικά “ανέβασε” και το μεγάλο τρίποντο του Βούλγαρου σταρ για το 78-85!

Το “στόρι” του Ροντινέι για την επιτυχία του μπασκετικού Ολυμπιακού!
Keywords
Τυχαία Θέματα