Τέρι: «Δεν απολαμβάνω το ποδόσφαιρο πλέον»

Ο λόγος για τον Τζον Τέρι. Ο θρύλος της Τσέλσι αποκάλυψε πως πλέον δεν απολαμβάνει το ποδόσφαιρο και εξήγησε τους λόγους.

«Δεν μπορώ πλέον να κάτσω και να απολαύσω το ποδόσφαιρο, μπορεί να γίνει πολύ βαρετό. Ομάδες που παίζουν με τη Μάντσεστερ Σίτι βάζουν έντεκα παίκτες πίσω από την μπάλα, είναι ανιαρό. Δεν βλέπεις τόσα σουτ πλέον, δεν βλέπεις παίκτες όπως ο Αζάρ και ο Κόουλ, να κάνουν τους οπαδούς να σηκώνονται από τις θέσεις τους», σχολίασε ο Τέρι.

Keywords
Τυχαία Θέματα