Τα δοκάρια σταμάτησαν την Ντόρτμουντ

Πρώτη απώλεια βαθμών στη φετινή Μπουντεσλίγκα για την Ντόρτμουντ, που έμεινε στο 0-0 εκτός έδρας με το Ανόβερο.

Δύο δοκάρια για την ομάδα του Φαβρ, με τον Ρόις αρχικά (42') και τον Φίλιπ στη συνέχεια (60'), που μετά τη νίκη στην πρεμιέρα (4-1 τη Λειψία), έφτασε τους 4 βαθμούς.

Δεύτερο ματς, δεύτερη ισοπαλία για το Ανόβερο, με το στατιστικό της βραδιάς, να είναι πως για πρώτη φορά μετά από 53 ματς ανάμεσα στις δύο ομάδες, προέκυψε "λευκή" ισοπαλία.
Keywords