«Στροφή» στο Κύπελλο για τον Άρη

Μετά την ισοπαλία του Άρη κόντρα στην ΑΕΚ, οι «κίτρινοι» άρχισαν προετοιμασία για την αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό (14/01, 20:30, MC Novasports.gr) για τα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας.

Το πρόγραμμα του Μανόλο Χιμένεθ περιελάμβανε προπόνηση σε δύο γκρουπ. Το πρώτο έκανε αποκατάσταση, ενώ το δεύτερο ασκήσεις ενεργοποίησης και παιχνίδια αγωνιστικής μορφής.

Ο Γκάμπριελ Μισεουί ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Χαμζά Μεντίλ έκανε θεραπεία. Την Τρίτη (13/01) ο Άρης θα προπονηθεί το πρωί στη συνέχεια ο Ισπανός τεχνικός θα ανακοινώσει την αποστολή για το ντέρμπι με τους «πράσινους».

Keywords
Τυχαία Θέματα