Στρεφέτσα: «Το ήθελα αυτό το γκολ»

Αναλυτικά:

Για τη νίκη: «Πάντα είναι ωραίο να κερδίζεις, γι’ αυτό δουλεύουμε. Το πρωτάθλημα είναι πάντα δύσκολο και είμαστε πάντα εδώ για να δείχνουμε το καλύτερο δυνατό πρόσωπο. Δουλεύουμε για να βελτιωνόμαστε, τερματίσαμε πρώτοι στον α’ γύρο και ελπίζουμε να μείνουμε εκεί μέχρι το τέλος».

Για το πρώτο του γκολ: «Το ήθελα αυτό το γκολ και το προσπαθούσα, δούλευα γι’ αυτό. Είμαι ευτυχισμένος που ήρθε αυτή η στιγμή και είμαι πανέτοιμος για το επόμενο παιχνίδι Τσάμπιονς Λιγκ, με καθαρό μυαλό».

Keywords
Τυχαία Θέματα