Σάββας Παντελίδης: “Χτίζουμε αυτοπεποίθηση…”

Ο Σάββας Παντελίδης μίλησε μετά τη σπουδαία νίκη της ΑΕΛ επί του Άρη, που γέμισε αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση την ομάδα του.

Αναλυτικά ο Σάββας Παντελίδης δήλωσε:

Είναι πολύ σημαντικό να μπορέσουμε να χτίσουμε αυτοπεποίθηση στην έδρα μας. Το να κάνεις πρώτη νίκη εντός έδρας στον δεύτερο γύρο είναι πολύ λίγο. Θα μας δώσει αυτοπεποίθηση όταν παίζουμε εντός έδρας παιχνίδια. Προηγηθήκαμε πολύ νωρίς με εκείνο το φάουλ. Νομίζω ότι δεν είχε πολλές φάσεις ο αντίπαλος, του χαλάσαμε το παιχνίδι. Ήμασταν πιστοί στο πλάνο μας αν και δεν ήμασταν παραγωγικοί.

Το σημαντικό είναι ότι βελτιωνόμαστε. Αλλάξαμε σχηματισμό γιατί φοβόμασταν κάποια πράγματα από την ποιότητα του Άρη και αυτό μας έδωσε τη νίκη γιατί τα παιδιά ανταπεξήλθαν.

Keywords
Τυχαία Θέματα