Σάκοτα: “Όταν σοβαρευτήκαμε… νικήσαμε”

Ο Ντράγκαν Σάκοτα, εμφανώς ικανοποιημένος τόσο από την έκταση του σκορ, όσο και από την εμφάνιση της ομάδας του, αλλά κυρίως για το αήττητο της Ένωσης στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, μίλησε αμέσως μετά την ολοκλήρωση του νικηφόρου αποτελέσματος των “κίιτρων” κόντρα στην Ρίγα, τονίζοντας μεταξύ άλλων: “Η ομάδα δυσκολεύτηκε στο πρώτο ημίχρονο, αλλά η κατάσταση μας βελτιώθηκε στην επανάληψη. Σε εκείνη την χρονική περίοδο, παίξαμε με πιεστική άμυνα, είμασταν σοβαροί και τώρα θέλουμε τη νίκη στο επόμενο παιχνίδι για την πρώτη θέση. Κάθε παιχνίδι που νικάμε μας βοηθάει, αλλά και από τις ήττες μας μαθαίνουμε”.

Keywords
Τυχαία Θέματα