Παρτιζάν: Ανέλαβε την ευθύνη ο Ομπράντοβιτς

Ο Σέρβος κόουτς τόνισε πως δεν υπάρχουν δικαιολογίες και πως αυτός ευθύνεται για τη φετινή πορεία της ομάδας του στην Euroleague.

Ο Ομπράντοβιτς δήλωσε χαρακτηριστικά: «Χάσαμε μια καλή ευκαιρία να κερδίσουμε. Η ομάδα πάλεψε και δεν έχω παράπονο. Αυτό το παιχνίδι ήταν η εικόνα μας όλη τη σεζόν. Σε κάποια διαστήματα παίξαμε πολύ καλά και σε άλλη σαν να σταματήσαμε, στις πιο κρίσιμες στιγμές του αγώνα. Είναι κάτι που μας συμβαίνει συνέχεια και γι’ αυτό δεν πετύχαμε το στόχο να είμαστε στην οκτάδα ή τη δεκάδα. Δεν τα καταφέραμε και αυτό αναμφίβολα δεν είναι καλό αποτέλεσμα. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες, εγώ ως προπονητής αναλαμβάνω όλη την ευθύνη. Στο τελευταίο παιχνίδι απέναντι στη Ρεάλ, παρότι δεν υπάρχουν πλέον ελπίδες πρόκρισης, θα πρέπει να παλέψουμε για τη νίκη για να δείξουμε ότι σεβόμαστε τους εαυτούς μας και τους φιλάθλους μας».

Keywords
Τυχαία Θέματα