ΠΑΟΚ: Σε πελάγη ευτυχίας ο Ζίβκοβιτς (pic)

Ο Σέρβος μεσοεπιθετικός γνωστοποίησε τα χαρμόσυνα νέα, μέσω ποσταρίσματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Σέρβος μεσοεπιθετικός είχε σκοράρει με πέναλτι στη νίκη 2-1 του «Δικέφαλου» του Βορρά επί του Ολυμπιακού στο γήπεδο της Τούμπας και λίγες ώρες αργότερα είδε την οικογένειά του να μεγαλώνει.

Ο Ζίβκοβιτς έγραψε: «Τα καταφέραμε πάλι! Το μωρό #2 έκανε το μεγάλο του ντεμπούτο. Καλώς ήρθες πριγκίπισσα μας! Σε αγαπάμε».

Το σχετικό ποστάρισμα:

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη

Keywords
Τυχαία Θέματα