Παντελάκης: «Πήραμε έναν πολύ σημαντικό βαθμό»

Ο αρχηγός της ΑΕΛ, Νώντας Παντελάκης μοιράστηκε τις σκέψεις του για την ισοπαλία κόντρα στην ΑΕΚ.

Μιλώντας στην CosmoteTV σημείωσε: «Ήταν ένα πολύ ωραίο παιχνίδι κι από τις δύο πλευρές, σε μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Καταβάλλαμε πολύ μεγάλη προσπάθεια, θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας που είναι η δύναμή μας και πήραμε έναν πολύ σημαντικό βαθμό».

Και πρόσθεσε: «Όταν παίρνεις ένα βαθμό με μια μεγάλη ομάδα σου δίνει έξτρα κίνητρο, σου δίνει αυτοπεποίθηση παραπάνω. Ας μην ξεχνάμε όμως πως είμαστε μια καινούρια ομάδα, αλλά θεωρώ πως έχουμε ποιοτικούς ποδοσφαιριστές και θα πάμε πολύ καλά στο πρωτάθλημα».

Keywords
Τυχαία Θέματα