Όντομ: «Λάτρευα τα ναρκωτικά»

Ο παλαίμαχος παίκτης του ΝΒΑ υποστήριξε πως θα μπορούσε να έχει μπει στο HallofFame, όμως ο εθισμός του αποτρεπτικός.

Χαρακτηριστικά, ο Όντομ δήλωσε: «Λάτρευα τα ναρκωτικά. Μιλάς σε έναν πραγματικά εθισμένο. Όταν δεν έπαιζα, δεν είχα κάποια ευθύνη. Έκανα ναρκωτικά το καλοκαίρι, όχι κατά τη διάρκεια της σεζόν. Κάνουν τεστ. Είχα λίγο έλεγχο, αλλά το μυαλό ενός εθισμένου σκέφτεται το πώς να κερδίσει το σύστημα. Το έκανα με το να παρτάρω υπερβολικά το καλοκαίρι».

Και συμπλήρωσε στη συνέχεια: «Θα έπρεπε να ήμουν στο Hall of Fame. Ο κόσμος μου το λέει από όταν ήμουν 13 χρονών. Στο μυαλό μου, ήμουν ήδη εκεί. Τώρα κάνετε podcasts και κατά τη διάρκεια της σεζόν ήμουν μέρος ενός reality show. Κέρδισα το βραβείο του καλύτερου έκτου παίκτη όσο έκανα γυρίσματα. Αλλά όταν βλέπεις τη μεγάλη εικόνα και την παρακαταθήκη μου, τα ναρκωτικά μου έκαναν κακό».

Keywords
Τυχαία Θέματα