Ολυμπιακός: Έπαιξε τερματοφύλακας ο Ρέτσος!

Η αποβολή του Τζολάκη στο 90ο λεπτό της αναμέτρησης ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Μπούντε/Γκλιμτ, άφησε τους “Ερυθρόλευκους” με δέκα παίκτες, αλλά και χωρίς τερματοφύλακα.

Και αυτό γιατί οι Πειραιώτες είχαν ολοκληρώσει τις αλλαγές τους και ο Ρέτσος φόρεσε τα γάντια και υπερασπίστηκε την εστία της ομάδας του στα επτά λεπτά των καθυστερήσεων της αναμέτρησης!

Keywords
Τυχαία Θέματα