Ο "μυστικός δείπνος" των τριών

Οι δύο νίκες της ΑΕΚ μέσα σε μία εβδομάδα και η "μεταμόρφωση" της ομάδας ήταν τα στοιχεία που έπαιξαν τον καθοριστικότερο ρόλο στην απόφαση να παραμείνει ο Νίκος Κωστένογλου στον πάγκο της ομάδας.

Πριν φτάσουμε όμως εκεί προηγήθηκε συνάντηση του Έλληνα τεχνικού με τον Ίλια Ίβιτς και τον διοικητικό ηγέτη της ΠΑΕ ΑΕΚ, Δημήτρη Μελισσανίδη.

Οι τρεις άνδρες δείπνησαν σχεδόν για μιάμιση ώρα το βράδυ της Δευτέρας σε εστιατόριο των νοτίων προαστίων, όπου μεταξύ άλλων συζήτησαν τις τελευταίες εξελίξεις στην ομάδα, αλλά και το μέλλον αυτής στη συνέχεια.

Σε αυτή τη συνάντηση τέθηκαν επί τάπητος όλα τα θέματα που απασχολούν άμεσα τον σύλλογο, με τον Έλληνα τεχνικό να εκφράζει την επιθυμία του να πλασιωθεί το τεχνικό τιμ από συγκεκριμένους ανθρώπους προκειμένου να απλοποιηθεί η δουλειά του.

Από τη στγμή που ο Ίλια Ίβιτς δεν έβρισκε τον κατάλληλο άνθρωπο να διαδεχθεί τον Μιγκέλ Καρντόσο προτίμησε να μην καταλήξει σε κάποια επιλογή που έχει ρίσκο, αλλά να πάει στην φαινομενικά πιο σίγουρη και έτοιμη λύση με τον άλλοτε συμπαίκτη του στην Ένωση.

Μία ακόμα παράμετρος που προσμετρήθηκε στην απόφαση του Ίβιτς και του Μελισσανίδη ήταν και η επιθυμία που εξέφρασαν οι παίκτες της ομάδας για την παραμονή του Κωστένογλου, αλλά και τα πολλά καλά λόγια που ακούστηκαν για το σύντομο διάστημα παραμονής του στον πάγκο της ομάδας.
Keywords
Τυχαία Θέματα